WIS-unboxing shady car dealer style

Medlem
26. des. 2013
Innlegg
3.231
Sted
Røyneberg
Jeg hadde egentlig ikke planlagt noen nye klokkekjøp, og hadde heller ikke planlagt en WIS-unboxing. Tilfeldighetene ville imidlertid ha det til at en legendarisk, sagnomsust, ettertraktet og unik klokke ble tilgjengelig på markedet akkurat da jeg var i nærheten av 1.000 poster. Det ble derfor naturlig å både kjøpe klokken og vente litt med unboxing slik at jeg kunne slå to fluer i en smekk.

Denne klokken gir meg assosiasjoner til 80-talls Mercedeser, hvite sko til dress, T-skjorte-inni-dressjakken som i Miami Vice - og halvsuspekte bruktbilforhandlere :) Da jeg så bildene selger la ut, ble jeg helt fra meg av begjær - denne klokken "snakket til meg". Det er en livsfarlig kjøpsstrategi, fordi kun armtid vil avgjøre hvorvidt det blir et langt forhold eller en catch-and-release. Imidlertid begynner jeg å kjenne meg selv såpass godt at jeg kastet meg over kjøpsmuligheten da den oppsto. Nå har jeg båret denne noen dager allerede, og godfølelsen er ytterligere forsterket, hvilket er et meget godt tegn.

Flere fikk sikkert med seg at @Gregs RedSub gikk til en kjøper på Vestlandet, ikke langt fra der jeg bor. Den klokken er ganske unik, men min er enda sjeldnere: jeg har nemlig fått tak i en RedGMTMasterTT – som det kun finnes én av i hele verden. Den ble solgt som head-only, dog på en lærreim fra en anerkjent reimprodusent på TS.

Her er et bilde fra selgers innpakkingsprosess:



Og her starter min utpakkingsprosess:





HYYYYYL! Ingen papirer?





Treboks som knirket da jeg åpnet den :)



Dette er altså @Røds tidligere 16753 - også kjent som RedGMTMasterTT (ahahaha).























Takk for oppmerksomheten, og takk til @Rød for en perfekt handel!
 
Redigert av en moderator:
Den satt jo som et skudd! Gratulerer så mye med en helt perfekt og riktig harrylook :D
 
Gratulerer! Er det du som driver Sola Reker & Bruktbil?

Todda