woops, I just did it again ...

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Sted
Asker
Ble en Expl II i går gitt :) Hatt lyst på en i lengre tid, og valgte å tøye handlingsreglen noe her, og med lovnad om at noe annet skal vike ...har finansministrer (dvs hun som mener mye om finans, uten å bidra med så mye, bare bruke) faktisk gitt sin annerkjennelse
20140914_092916_zps83ff168a.jpg
20140914_092813_zps791228bb.jpg

Ble en Expl II i går gitt :) Hatt lyst på en i lengre tid, og valgte å tøye handlingsreglen noe her, og med lovnad om at noe annet skal vike ...har finansministrer (dvs hun som mener mye om finans, uten å bidra med så mye, bare bruke) faktisk gitt sin annerkjennelse
20140914_092916_zps83ff168a.jpg
20140914_092813_zps791228bb.jpg

Ingen handlingsregel uten unntak! Nydelig klokke :) angrer på at jeg kvittet meg med min:)

Gratuletrer! I den nye 42mm syns jeg faktisk sort skive er veldig fint. Nå mangler du bare en 40mm hvit skive da eller?

Svart skive er tøft! Liker den minst like godt som den hvite :) Gratulerer med lekker klokke

Står på listen over fremtidige innkjøp hos meg også. Gratulerer med en tøff tool watch

Grattis! Kan tipse deg om at denne er kanlltøff på sort rem. Feks rubber B

Gratuletrer! I den nye 42mm syns jeg faktisk sort skive er veldig fint. Nå mangler du bare en 40mm hvit skive da eller?

Hehe, takk. 16570 Polar har jeg eid tre eksemplarer av faktisk, så føler at det kapitlet er vel beskrevet her ;)

Grattis! Kan tipse deg om at denne er kanlltøff på sort rem. Feks rubber B

Takker ;) Planen er akkurat det, å få den over på en sort rubber B så raskt som over hode mulig (har sett den på orange også, og det er snasent utvilsomt, men mer aktuelt mot sommeren tenker jeg) Dvs, om jeg har denne til sommern da, hehe.