WTB: 24 mm skinnrem til Panerai PAM111

Medlem
13. juli 2010
Sted
Bærum
Har en klokke i bestilling, og trenger noen remmer da jeg ikke syntes originalremmen er spesielt spennende.

Jeg ønsker primært army eller croc-remmer (gjerne "hornback") i brunt eller sort, men det finnes så mye spennende så send gjerne bilder eller linker til det dere har.

Bor i Oslo-området så jeg tar gjerne en face2face handel om det er mulig.

Edit: Størrelse/lengde på remmen må passe et håndledd på ca 18cm. Er det ca 12,5/8 cm som er passende størrelse???

Har en klokke i bestilling, og trenger noen remmer da jeg ikke syntes originalremmen er spesielt spennende.

Jeg ønsker primært army eller croc-remmer (gjerne "hornback") i brunt eller sort, men det finnes så mye spennende så send gjerne bilder eller linker til det dere har.

Bor i Oslo-området så jeg tar gjerne en face2face handel om det er mulig.

Edit: Størrelse/lengde på remmen må passe et håndledd på ca 18cm. Er det ca 12,5/8 cm som er passende størrelse???

Jeg har håndledd på 18 cm og ble anbefalt 130/80 av Micah hos vintagerstraps.com.

Custom straps er ofte litt tykkere, og da kan det være en fordel med litt lenger rem. Mine håndledd er 6.7", og jeg pleier å bruke 125/75 i custom remmer og 115/75 i originalremmer.