WTB: Eldre ur som trengs oppussning!

Medlem
1. des. 2010
Sted
Haugesund
Er på utkikk etter ett par ur som vil gå til oppussning prosjekter. Alt er av interesse, men ser helst for meg omega, longines, zenith. Helst "automatic" urverk og ikke alt for stive priser:)

-Oliver

om du vil ha en utfordring så har jeg en defekt omega seamaster fra 70 tallet. Den mangler krone og verket står av ukjent grunn. Den er ripete og fæl. Resultat av at en stakkar prøvde seg på et ebaykupp. om du vil prøve å få liv i den er den din mot frakt. under forutsetningen at jeg får forkjøpsrett ved et eventuelt salg etter en eventuell reperasjon.

54d26d73-1865-1d23.jpg

54d26d73-1878-5ead.jpg

54d26d73-188b-694f.jpg

Beklager iphonebilder. Lå så godt på sofaen

Hei du er vel ikke intresert i å kjøpe gamle lomme ur. Det ene er en Omega Grand Prix 1900. Av K.Knudsen Kristiania. Fungerer urverket utmerket men mangler langeviser. Den andre er jeg usikker på men urverket fungerer ikke. Det er en av M. Nordbo Kristiania. Om du er interesert kan jeg sende bilder.

Jeg har en gammel seamaster med nesten uleselig skive, men som gikk dengang jeg kjøpte det. Jeg blir bare glad dersom det kan komme i bruk, så om du sender meg adressen din pr PM er det ditt.