WTB: Gull Rolex GMT 1675 eller 16758

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Er det noen som har en helgull 1675 eller 1658 til salgs? Eller kjenner noen? Lenke ikke nødvendig. Har et par muligheter allerede, men vil gjerne utvide horisonten ...

Jeg regner med du så den jeg linket til på "Drömmeklokke" tråden?
Håper du finner et passende eksemplar slik at vi kan få se noen flotte bilder her inne:)

Joda, har sett på den ;) Men hadde håpet på en lokal deal. Har to i Sverige som jeg vurderer.

ooooooooo!
Vet ikke hvem av oss som gleder seg mest - deg eller meg? Godt man kan glede seg på andres vegne - dette blir råtøfft!

ooooooooo!
Vet ikke hvem av oss som gleder seg mest - deg eller meg? Godt man kan glede seg på andres vegne - dette blir råtøfft!

Henger meg på her. Dette er en kombo jeg virkelig har fått øynene opp for etter Anders postet et bildet av noe lignende i Daytona helgull tråden:)

Er du heeeeelt sikker på vill ha hel-gull?

Kelly-Bensimon-Rolex-Day-Date.jpg

tara.jpg

Vice.jpg

Helgull, det er meg og Don. I ett eller annet album hjemme finnes det et bilde av meg i hvit blazer og pastell t-skjorte poserende med pistol foran Lamborghini-plakaten på gutterommet. Det er klart det skal være helgull. Om noen babes vil låne klokke er det helt ok ...

Helgull, det er meg og Don. I ett eller annet album hjemme finnes det et bilde av meg i hvit blazer og pastell t-skjorte poserende med pistol foran Lamborghini-plakaten på gutterommet. Det er klart det skal være helgull. Om noen babes vil låne klokke er det helt ok ...

:D

Vil ikke si du kom med en eneste god grunn til og ikke velge helgull i den posten her Karl. Det har jo aldri vært noe annet enn et komplement å ha noe til felles med selveste Don;)

helt riktig, var ment som motivering til gullkjöp:D

men stål er ok det også....

wgbeauty_e.jpg

Selv om denne klokken ikke er like kvass som Mette Marit sin tror jeg at jeg hadde foretrukket denne komboen. Om dette er jenta, kan klokka godt være i stål.