WTB: Gummi rem til Omega Seamaster professional 300m og Sinn UX-1

Medlem
21. feb. 2008
Sted
3970 LANGESUND
Er det noen som har en Gummi rem til Omega Seamaster pro 300 auto? Helst med original folde spenne? Blå kraftig gummirem kjøper jeg dersom noen har en til salgs.

Er også intr i en gummirem til Sinn UX-1, som ikke er kortet inn. Dette gjelder også for Omega remmen.

Tror nok blå gummirem må bestilles om du skal ha orginal. Tviler på det er så mange i omløp der ute... Jeg kjøpte en slik (med foldespenne) i forrige uke fra Bjerke. Prisen var ikke noe særlig, men det ble lekkert!

gummi til omega

Cool rem det der, hvor mye måtte du betale for den? Jeg tenkte vel mer på en rem og lås av denne typen
blremls.jpg

spenneomega.jpg

Har fått pris på rem og lås til 2400,- i Danmark. Jeg synes ikke det er så dyrt egentlig, så jeg vurderer å bestille derfra.:D

Cool rem det der, hvor mye måtte du betale for den? Jeg tenkte vel mer på en rem og lås av denne typen
blremls.jpg

spenneomega.jpg

Har fått pris på rem og lås til 2400,- i Danmark. Jeg synes ikke det er så dyrt egentlig, så jeg vurderer å bestille derfra.:D

Lov å spørre hvem du har fått pris fra? Leker med tanken på litt gummi på min 2254.