WTB: Heuer Autavia

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Leter etter en pen Heuer Autavia, noen som har? :D

Har et par aktuelle på TZ og andre steder, men det hadde jo vært spennende å se hva som kan dukke opp her også.

Andre 70-talls Heuer kronografer kan også være interessante (Carrera etc). Jeg vil ha en Heuer i kjent 70-talls kasseform ...
 
Anders skrev:
Leter etter en pen Heuer Autavia, noen som har? :D

Har et par aktuelle på TZ og andre steder, men det hadde jo vært spennende å se hva som kan dukke opp her også.

Andre 70-talls Heuer kronografer kan også være interessante (Carrera etc). Jeg vil ha en Heuer i kjent 70-talls kasseform ...


Kan detta vara något?

IMG_2768.jpg



Hilsen
Toni
 
Toni skrev:
Anders skrev:
L
Kan detta vara något?


Montrealen er flott, men jeg har en Wega chrono som likner ganske mye (som du selv har sett og kommmentert på timetotalk.se ;) ).
Tror det er Autaviaen jeg går for i denne omgangen.

Det er dog alt for lite Heuer-kjærlighet på dette forumet 8)
 
Anders skrev:
Toni skrev:
Anders skrev:
Leter etter en pen Heuer Autavia, noen som har? :D

Har et par aktuelle på TZ og andre steder, men det hadde jo vært spennende å se hva som kan dukke opp her også.

Andre 70-talls Heuer kronografer kan også være interessante (Carrera etc). Jeg vil ha en Heuer i kjent 70-talls kasseform ...


Kan detta vara något?

IMG_2768.jpg



Hilsen
Toni


Montrealen er flott, men jeg har en Wega chrono som likner ganske mye (som du selv har sett og kommmentert på timetotalk.se ;) ).
Tror det er Autaviaen jeg går for i denne omgangen.

Det er dog alt for lite Heuer-kjærlighet på dette forumet 8)


I Love Heuer!!!

Här är min lilla "lådda"
IMG_2798.jpg
 
Bump ;)

Fortsatt på jakt. Har sikret meg en 11630 silver dial som er på vei, men jeg vil ha en Siffert også! :mrgreen: