WTB: klokke

Medlem
29. jan. 2010
Hei dere,
Har en tidligere kollega som er på utkikk etter en julegave til seg selv. Altså typen som offisielt koster 5000, men som kan koste litt "ekstra".
Ser derfor etter en klokke i klassen 10-20k.
Noen som har noe fornuftig? Tenker at det i hovedsak er tre merker som er aktuelle; Omega, Rolex, Breitling. Har tipset han om Explorer I på dette forumet (er vel min gamle?).

Andre forslag?

PS: trenger kun tips om klokker som faktisk er til salgs, ettersom han skal skyte fra hofte i løpet av de neste par ukene.

Ettersom du definerer 5-15k som "litt ekstra", tipser jeg om min Zenith El Primero Captain, som er til salgs for "litt" mer enn 20k, som er din øvre grense;). 38k lar jeg den gå for:). Det er en nydelig og veldig stilren klokke. Om den blir for dyr, lykke til med jakten:).

Iom at det ikke er jeg som skal kjøpe, men en ikke-WIS, tror jeg nok at 38k er litt over hva han føler er "normalt". Bare vent - han kommer nok dit en dag...!

Hei,
Kollegaen har nå kjøpt seg klokke (ikke hva jeg håpet, men som førstegangskjøper av mekanisk er det vel bare spørsmål om tid før han melder seg inn her og blir blakk).

Takker for alle hyggelige tilbud, det har vært svært mye interessant som har dukket opp.
Nå gjelder det bare for meg selv og flytte på noen kroner, slik at jeg selv kan få tak i noen av godbitene jeg ble tilbudt!