WTB: Klokkeboks ***KJØPT***

Fine bokser.

Men de koster omtrent det dobbelte av budsjettprisen innen de kommer inn døra hjemme.

Miljøeffekten er dessuten mer positiv om jeg kjøper en brukt boks fra en på forumet enn om jeg skal bestille en i en eller annen utrydningstruet tresort fra de søramerikanske skoger.

:D:D:D - as if I care

Det har du strengt tatt helt rett i, i utgangspunktet er de ikke så alt for langt over budsjettet men etter frakt og moms blir det jo fort mer. Rainer lager også flotte bokser men de er enda dyrere for de i treverk:

http://www.network54.com/Forum/3533...INE+WATCH+BOXES++-++ideal+for+PANERAI+WATCHES

(Har en slik selv).

Men han har jo noen enklere, sorte bokser, men tror de også er litt over budsjettet.

Eventuelt passer klokker perfekt i disse skuffene om du har en Ikea Pax garderobe med plass til en slik:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90139333

(Har en slik også selv :p)

Den IKEA-saken var smart, men jeg var dum - som spurte kjerringa om vi hadde PAX-system, noe vi ikke har, men som nå plutselig ble veldig aktuelt. Nå ender jeg kanskje opp med en investering på bortimot en Longines Legend Diver for å få plass til Kompliment-skuffen til kr 195,-.

Angrer på at jeg ikke kjøpte den fine klokkeboksen til 3.000,-. Det hadde tross alt blitt billigere :D

Haha, du får gå for 2-3 slike skuffer så trenger du strengt tatt ikke bokser til klokker, mansjettknapper, belter og annet rask ;).

Forøvrig er PAX garderobesystemet ganske så greit, masse nyttige løsninger tilgjengelig ;)

Minimum 6? Trodde du hadde tre klokker, jeg :p

Neida, jeg har nok nærmere 20, men det er mye gammelt ræl som ikke skal i klokkeboks. Dessuten er ambisjonsnivået relativt høyt om dagen;)

Det må blant annet være plass til en Longines Legend Diver No Date i tilfelle den kommer foran skjema

Kjøpt

Da er klokkeboksen i boks.
Takker for alle tilbakemeldinger - og spesielt til han som PM'et meg og hadde noe å tilby. Det blir vel en unboxing av klokkeboksen når det kommer :D