Wtb: Natoreim til Submariner.

Medlem
27. mai 2010
Innlegg
46
Sted
Elverum
Hei!

Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt sort natoreim til Submariner, kanskje noen har en til salgs?
 
Jeg bestiller alle mine Nato-remmer fra singularstraps.com God kvalitet, billige og rask leveranse!
 
OK? Få høre historien din...:roll:

Jeg bestilte 3-4 Maratacs Zulu fra Westcoastime a.k.a. Howard. Tok 6 uker før jeg fikk remmene, og da hadde han klart å mixet bestillingen, så den ene remmen var feil.

Jeg har kjøpt av gnomon regelmessig etter dette, og aldri hatt problemer. Remmene kommer innen en uke.
 
Jeg bestilte 3-4 Maratacs Zulu fra Westcoastime a.k.a. Howard. Tok 6 uker før jeg fikk remmene, og da hadde han klart å mixet bestillingen, så den ene remmen var feil.

Jeg har kjøpt av gnomon regelmessig etter dette, og aldri hatt problemer. Remmene kommer innen en uke.

Helt enig. Han klarte å tulle til samme ordren 2 ganger for meg. Til slutt ga jeg opp og bestilte et annet sted.
 
Takk for alle svar, da blir det Zulu/Nato på meg også.
Er det 22 mm man skal ha til Submariner?
 
Samme erfaring med westcoastime her. Feil rem og altfor lang tid.
 
Takk for alle svar, da blir det Zulu/Nato på meg også.
Er det 22 mm man skal ha til Submariner?

Nei, Sub bruker 20mm.

Jeg har også hørt om en del tull fra Westcoasttime i det siste halvåret. Har selv ikke hatt noen problemer med Howard, men man blir jo skeptisk....
 
Westcoastime.com
Har handlet noen ganger av ham, men har som flere andre her på forumet dårlig erfaring. Mikser bestillinger, tar evigheter før han svarer på mail, lover og lover men ingenting skjer. De kommer jo tilslutt, men det tar fort 2 måneder... Styr unna med mindre det kun er han som har det du MÅ ha...

Gnomonwatches.com
Utmerket service, gode priser, bra kvalitet... tar ca 1 uke før du får dem i posten. Upåklagelig.

Watchadoo (ebay nick)
Utrolig bra service, og gode priser. Rask shipping. Selger bla. maratac reimer i velkjent kvalitet...

RLT Watches
Kjøpte en 18mm nato G10. Skikkelig bra kvalitet til god pris. Bestillte også en perlon-reim. Denne var så kort at jeg knapt fikk den rundt håndleddet.... :(

jeffsmith1 (ebay nick)
Gode natoreimer, litt stiv pris men jeg synes det var verdt det. Reimene bærer preg av solid kvalitet, men drawback er at de er relativt stive (vaskemaskin???).

thestrapshop.co.uk
Bestilte et par G10 natos herfra, ræva kvalitet. Etter en ukes bruk begynte hullene å flise seg opp, og hele reima bar preg av at den var billig. Styr unna.

Har inne en bestilling hos www.yellys.ch på et par perlon-reimer, blir spennende å se hvordan kvaliteten er...
 
RLT Watches
Kjøpte en 18mm nato G10. Skikkelig bra kvalitet til god pris. Bestillte også en perlon-reim. Denne var så kort at jeg knapt fikk den rundt håndleddet.... :(

Har inne en bestilling hos www.yellys.ch på et par perlon-reimer, blir spennende å se hvordan kvaliteten er...

Du får holde oss oppdatert på kvalitet/lengde på perlon fra yellys. Jeg kjøpte perlon fra RLT og opplevde det samme med tanke på lengde. Ble ikke imponert over kvaliteten heller (men hva kan man forvente til £3,50?).
 
Du kan også ta en kikk på corvuswatch.com om du er ute etter reimer. Ikke de billigste i verden men de leverer særdeles fine ting.
PayPal - free shipping - og du har din bestilling i løpet av 14 dager. Enkelt og greit.
S