WTB: Omega "non-AC"-seamaster, referansenr 2230.50.00

Medlem
13. mai 2009
Sted
Oslo
Jeg ønsker å kjøpe den såkalte "non-AC"-Seamaster, med referansenummer 2230.50.00.
Her er link til bilde og beskrivelse på Omega sine sider: http://www.omegawatches.com/gents/seamaster/300-m-diver-chronometer/22305000

Jeg innser at dette er et skikkelig "long-shot" og at denne trolig kun finnes i et fåtall eksemplarer her til lands. Ta kontakt hvis du har en slik til salgs eller vet om en pålitelig selger internasjonalt.

Etter å ha sett bilder i dagens-klokke tråden vet jeg at det er et par eksemplarer i klokkeboksene til noen av forumets medlemmer. Hvis dere føler at dette nydelige uret får for lite wrist-time så er det bare å sende meg en melding. ;)

Non AC

Hei!

Har nettopp vært på reise i utlandet og fant en av akkurat denne klokken på et kjøpesenter. Klokken var uten boks og papirer, men den er original etter det jeg kunne se, med serienummeret gravert inn i lug. De hadde også en americas cup. Prisen var noe stiv og jeg kjøpte derfor ikke, men om jeg reiser igjen kan det hende jeg kjøper for videresalg til deg. Hva kunne du tenkt deg som en makspris for dette uret?

Mvh

Einar

Hei!

Har nettopp vært på reise i utlandet og fant en av akkurat denne klokken på et kjøpesenter. Klokken var uten boks og papirer, men den er original etter det jeg kunne se, med serienummeret gravert inn i lug. De hadde også en americas cup. Prisen var noe stiv og jeg kjøpte derfor ikke, men om jeg reiser igjen kan det hende jeg kjøper for videresalg til deg. Hva kunne du tenkt deg som en makspris for dette uret?

Mvh

Einar

Takk for tips!
PM sendt