Spec, give or take....
Jeg hadde egentlig forestilt meg en sikker arbeidshest i quartz for daglig bruk.
Hadde og tenkt meg den med runde markeringer på skiven med blå skive. Kan jo være det er et intrykk fra en bondfilm som har svidd seg fast....men ønsker ikke de med 007 blinkende ut i rommet. Sverdviserne er forresten nydelige de og.
Grunnen for Quartz-valget er håpet på å få en pen klokke for medio 6-8000... Økonomi er jo et skrekkelig usexy fenomen som jeg til nå har vurdert. vil favorisere quartz.
Har et kommunisert tak med min kjære, (så lavt at det ikke egner seg på trykk). Har jo fire barn, alle under 4 år så det er ikke helt enkelt å rettferdiggjøre et så saftig beløp på et smykke for øyeblikket, varsom takt og tone vil kanskje gi resultater.....
Men har skikkelig sans for titan og electric blue, disse er for øyeblikket litt høythengende frukter. Men eksisterer den konfigurasjonen med quartz?
Har en Tissot T690 Titanium jeg har hatt i 13 år nå, den trenger snart en velfortjent pust i bakken...
Hvis noen er skikkelig keen på et bytte der er det seff flott det, men ser ikke for meg det som noen gullgruve for min del.
Om jeg kjøper kommer an på hele pakka. Har forsøkt å mykne opp en fyr på finn som selger denne:
Omega Seamaster 300M selges BILLIG - FINN Torget
Noen som har en klar formening om når det ikke finnes rom for tvil mtp Løp og kjøp? Forutsatt rette opplysninger i annonsen?
Som sagt, det er totaliteten som teller, ufattelig hva som skjer når man forelsker seg i noe nytt
Minimum wrist size: 20cm.
-bård-