WTB: Pepsi bezelinsert til Rolex GMT 16710

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Ønsker å kjøpe en pepsi insert til Rolex GMT 16710.

Om noen har en til overs eller en de kan tenke å selge, så ta kontakt for en rask og kontakt handel.

Holder til i Oslo.

PM eller
rkjersem@hotmail.com

Lervik er (igjen) mannen. Ikke noe dyrere enn bruktmarkedet. Ring og bestill. Dette har da vært diskutert før? En insert koster ca 500 +- uansett om du kjøper brukt eller nytt, med mindre du skal ha noe faded vintage ...

Lervik er (igjen) mannen. Ikke noe dyrere enn bruktmarkedet. Ring og bestill. Dette har da vært diskutert før? En insert koster ca 500 +- uansett om du kjøper brukt eller nytt, med mindre du skal ha noe faded vintage ...

Okey, hørte at Bjerke krever å få den gamle i retur hvis man vil kjøpe denne..

Dette er kanskje ikke tilfelle for Lervik?

Takker så mye Anders :)

Nei, jeg har hatt service hos Bjerke hvor bezelring er blitt byttet og da har jeg fått den gamle tilbake i tillegg til ny bezel på klokken, men jeg ba selvsagt om å få den med.

Nei, jeg har hatt service hos Bjerke hvor bezelring er blitt byttet og da har jeg fått den gamle tilbake i tillegg til ny bezel på klokken, men jeg ba selvsagt om å få den med.

Men var det samme fargen bezel på gammel og ny ? Jeg skal bytte fra svart til pepsi og tror det gjør problemstillingen aktuell igjen..

jeg har gjort begge deler: både ny bezel i samme farge: sort til sort siden den var slitt, og forskjellig farge: fra sort/rød til sort.