WTB: Rolex stål sportsmodell

Tror det er mange her på TS som helt klart vil hjelpe deg med å finne et god, klassisk, robust, sjelfylt, sporty ur som du kan ha glede av i mange år fremmover. Gleden ved å ha et luksusur rundt håndleddet som sprer glede i en mørk og strevsom føjulstid er noe vi alle her deler :D

Om du vil ha hjelp til å finne et ur billig, for så å selge det igjen med profitt, tror jeg lysten er noe mindre, dessverre...

K-man skrev:
Om du vil ha hjelp til å finne et ur billig, for så å selge det igjen med profitt, tror jeg lysten er noe mindre, dessverre...

Hvor kom den fra? Jeg er selvsagt på jakt etter et ur jeg kan bli fortrolig med, derfor jeg vil gå tilbake til en klassisk Rolex stål modell. Tror du jeg driver med dette for å tjene penger? Da hadde jeg virkelig heller satt pengene mine på Børs! Synes den kommentaren var ufin rett og slett!

Vet virkelig ikke hva jeg skal si til dette, tror jeg holder det for meg selv, bortsett fra at jeg ikke kan forstå noe annet enn at det ikke har noe i en kjøpstråd å gjøre!

Det var voldsomt med personkritikk, kanskje jeg bare skal melde meg ut av hele forumet ?

rkjersem er en god person som man kan stole på. Jeg har personlig møtt ham og mitt inntrykk er at han er glad i klokker og liker å ha hatt "alt". Jeg tror ikke han har flippet en eneste klokke med fortjeneste (ut fra hva pris han tilbyr den for salg). Jeg synes han må få lov til å kjøpe og selge så mye han vil uten at noen blir fornærmet av det. Stå på Reidar!

Ser ikke problemet, det er da lov å kjøpe og selge her hvor mye man vill, så rkjersem må jo bare kjøre på spør du meg. Selv om jeg ikke forstår hvorfor han aldri blir fornøyd med en klokke, så blir det feil av meg å være dommer og trekke i tvil hans genuine klokkeinteresse. OK, så har mannen glede av et nytt ur hele tiden har jeg tenkt om den ufortjent utskjelte rkjersem her.
Sorry rkjersem, enda et innlegg som ikke har noe med posten din å gjøre.

Er ikke dette et diskusjonsforum da? Om personer blir irritert av andre så må man for all del si ifra, men dette synes jeg var litt over kanten!
Iallefall når dette faktisk er i en "kjøp & salg" tråd..

Står bak deg 100% Reidar! Han legger også ut klokker til en vanvittig god pris til tider.. Husker PO XL Orange som han la ut som gikk til slutt for ca 11k!

Fortsett som du alltid har gjort Reidar, synes dette bare var tåpelig IMO

Takk for all støtte til dere siste, setter stor pris på det :)

Tror denne salgstråden bare kan slettes, jeg oppnår alt annet enn å finne meg en Rolex i denne posten :mrgreen: