WTB: Rolex Submariner TT

Hadde ikke du nettopp handlet deg klokke? :D

Ville bare tipse deg om at Rolex-Jonny hadde etpar stykker på siden sin.. Men de begynte å bli noen år gamle..

HenrikTA skrev:
Hadde ikke du nettopp handlet deg klokke? :D

Ville bare tipse deg om at Rolex-Jonny hadde etpar stykker på siden sin.. Men de begynte å bli noen år gamle..

Heihei

Jeg fornekter meg aldri, stopper ikke opp bare ved en handel her :mrgreen:

Ja, de klokkene synes jeg var meget dyre i forhold til alder og tilstand!
Men tusen takk for tipset :mrgreen:

Det ligger jo et par splitter nye på Finn.no, som selgerne sikkert har hustla tollvesenet for moms på. Til rundt 45K. Knakende billig.

xe3l skrev:
Det ligger jo et par splitter nye på Finn.no, som selgerne sikkert har hustla tollvesenet for moms på. Til rundt 45K. Knakende billig.

Ser det der, men blir i overkant av hva betalingsviljen min er selv om de er nye. Jeg er ikke så opptatt av at de må være helt nye. Kan godt være noen år, så lenge prisen er bra, det som betyr noe for en sunnmøring vet du :mrgreen:

Om noen skulle kjenne noen som har en og kanskje vurderer å selge, så setter jeg stor pris på kontaktinfo :mrgreen:

Ta en tur til London, der koster den nye TT submariner £6400, går greit å prute denne ned i £6000, og dette er inkl. VAT. Dette er da en helt ny klokke, og med den pund kursen vi har i dag, sier jeg løp til London og kjøp! ;)

Regards
AW :)