WTB: Tag Heuer Monaco - Steve McQueen edt.

Ah, hadde en lekker blå Monaco på hånden tidligere i dag, på Selfridge's. Nydelig! Lykke til!
 
Anders skrev:
Ah, hadde en lekker blå Monaco på hånden tidligere i dag, på Selfridge's. Nydelig! Lykke til!

Å så slo du ikke til...? Skuffende! Må si det er en utrolig stilig og klassisk klokke, som hører til i enhver klokkesamling. Forhåpentligvis i min også snart! ;)
 
Risti4life skrev:
Anders skrev:
Ah, hadde en lekker blå Monaco på hånden tidligere i dag, på Selfridge's. Nydelig! Lykke til!

Å så slo du ikke til...? Skuffende! Må si det er en utrolig stilig og klassisk klokke, som hører til i enhver klokkesamling. Forhåpentligvis i min også snart! ;)
Enig! Must have! Se bare på bildene av min! :D
 
Risti4life skrev:
Å så slo du ikke til...? Skuffende! Må si det er en utrolig stilig og klassisk klokke, som hører til i enhver klokkesamling. Forhåpentligvis i min også snart! ;)

Ikke uenig :) Men, slowly, slowly catchee monkey. Finner nok en brukt en engang til riktig pris. Synes den er litt dyr som ny.
 
Den lå på cirka 31 for et år eller to siden.... Vet ikke om den har gått opp ytterligere i det siste. Men kan i alle fall kjøpes brukt for knappe 15 og ikke enda mindre.
 
Jeg prøvde den nye "cal 12" Monacoen, den ligger vel på ca 34-35k. Fin modell, har blitt 39mm i stedet for 38. Display back til det ETA2892-baserte verket. Merk at "cal 12" ikke har noe med det gamle microrotorverket fra Heuer-dagene å gjøre. Enda mer attraktiv er selvsagt den limiterte "cal 11" limiterte utgaven med kronen på venstre side og kun "Heuer" på skiven (men heller ikke den har microrotor verk a la gamle cal 11, ETA-basert dette og). For den limiterte utgaven tror jeg prisen ligger prisen rundt 60k.
tag-heuer-monaco-CAW2111.FC6183_MED.jpg
tag-heuer-monaco-CAW211A.EB0026_MED.jpg

(Uret til venstre er faktisk en mm større enn det til høyre, altså ikke riktige størrelseforhold på disse to bildene.)

Beklager å kjøre denne diskusjonen i kjøpstråden din Risti, om du vil flytte hele halen til et annet subforum får du sikkert hjelp av Juice...