WTB:-trukket-IWC Pilot Chronograph 371701

Medlem
26. mai 2009
Sted
Østlandet
Dette er vel å rope i skauen etter hjelp, men jeg gjør et forsøk! Hvis noen har en slik de vil selge eller vet om noen så ta kontakt via PM :)
36203f6f.jpg

Helst med boks og papirer, men ikke et must.

Opp:) Er fortsatt på leting (tips mottas:)).. men er redd jeg må ta turen til Alf Lie for å finne denne!

Opp:) Er fortsatt på leting (tips mottas:)).. men er redd jeg må ta turen til Alf Lie for å finne denne!

Full forståelse for at du ønsker deg en Pilot, jeg kjøpte min for 4 år siden og er fremdeles strålende fornøyd..."beklager"

Lykke til m jakten..;)

Full forståelse for at du ønsker deg en Pilot, jeg kjøpte min for 4 år siden og er fremdeles strålende fornøyd..."beklager"

Lykke til m jakten..;)

Takk! Den er litt vrien å finne brukt i Norge.. Men har du hatt din i fire år!! Da er det vel på tide og bytte den til Big Pilot ;)

Takk for tipset Henrik!

Skal vurdere denne, men ser hovedsakelig etter modellen på rem. Da prisen blir litt snillere:)

Bare til info er lenken helt fantastisk, noe av det beste jeg har hatt på håndleddet! Uret er og utrolig:) Forsøker å ikke la meg friste av den Johnny har inne for øyeblikket så du gjør meg en tjeneste om du kjøper den;)