Hei
Kjøpte en Zelos Helmsmann for å sjekke "superkompressor-designet" og fordi jeg var nysgjerrig...
Jeg kjøpte klokken direkte fra elshan og Zelos Watches og det ettårige garantikortet er utfylt med kjøpsdato 08/2014.
Det er en fin klokke, en artig sak - men den blir liggende i boksen. Derfor legger jeg den ut for salg/bytte.
Bytter gjerne jevnt eller litt opp. Evnt bytte bør være minst 42-43 mm i diameter. Kom med forslag.
Pris kr 2.500,-
Klokken er minimalt brukt, men har klart å få en ripe kl 11 - den er forøvrig umulig å få med på bildene og sjenerer ikke meg.
Noen data:
Stål med grå skive
43mm i diameter
Selvtrekkende Miyota 9015 med hack og wind.
Kassen har gjennomført finish med både sandblåst, børstet og polert stål som fremhever kurvene.
Safir krystall
Vanntett 100 meter
Invendig dykkerbezel, styrt av kronen kl to
Gjennomsiktig baklokk med Safirkrystall, lasergravert rortor
Gravert logo på krone og spenne
Flere nivår i skiven gir fin dybde
C3 Superluminova på visere og timemarkører
Kommer med garantikort, "treboks", tre remmer og verktøy for remskifte
Se også
http://zeloswatches.com/collections/helmsman-watches/products/steel-with-grey-dial-1
Bilder tatt i går:
Noen fra arkivet:
f2f i Oslo/Moss er å foretrekke
Kjøpte en Zelos Helmsmann for å sjekke "superkompressor-designet" og fordi jeg var nysgjerrig...
Jeg kjøpte klokken direkte fra elshan og Zelos Watches og det ettårige garantikortet er utfylt med kjøpsdato 08/2014.
Det er en fin klokke, en artig sak - men den blir liggende i boksen. Derfor legger jeg den ut for salg/bytte.
Bytter gjerne jevnt eller litt opp. Evnt bytte bør være minst 42-43 mm i diameter. Kom med forslag.
Pris kr 2.500,-
Klokken er minimalt brukt, men har klart å få en ripe kl 11 - den er forøvrig umulig å få med på bildene og sjenerer ikke meg.
Noen data:
Stål med grå skive
43mm i diameter
Selvtrekkende Miyota 9015 med hack og wind.
Kassen har gjennomført finish med både sandblåst, børstet og polert stål som fremhever kurvene.
Safir krystall
Vanntett 100 meter
Invendig dykkerbezel, styrt av kronen kl to
Gjennomsiktig baklokk med Safirkrystall, lasergravert rortor
Gravert logo på krone og spenne
Flere nivår i skiven gir fin dybde
C3 Superluminova på visere og timemarkører
Kommer med garantikort, "treboks", tre remmer og verktøy for remskifte
Se også
http://zeloswatches.com/collections/helmsman-watches/products/steel-with-grey-dial-1
Bilder tatt i går:
Noen fra arkivet:
f2f i Oslo/Moss er å foretrekke
Redigert: