- Medlem
- 28. april 2009
Selger/ bytter en Zenith Open El primero.
Komplett med bokser, manual og garantikort.
Sertifikatet er fra sent 2008 fra utenlandsk AD.
Ingen MVA-dokumentasjon.
Klokken er i svært pen stand.
Lette bruksmerker på kasse og foldespenne dersom du leter, men ingen dype riper, hakk eller sår som ikke kan poleres bort dersom man ønsker det.
Originalremmen er slitt og bør byttes.
Jeg legger ved to helt nye og ubrukte skinnremmer med alligatormønster, en sort med brune sting & en grå. Klokken bærer en god del mindre enn målene skulle tilsi, trolig pga. stepped urkasse/ bezel, samt tynne lugs.
El Primero-verket har full gangreserve (50 timer, holder tiden uten avvik. Chronographen starter, stopper og nullstiller perfekt.
Servicehistorikken er ukjent, men ingen indikasjon på at klokken har servicebehov.
Videoreview av klokken her:
Klokken kostet nærmere 90 000,- før den gikk ut av produksjon.
Min prisantyding: 36 500,-
Bytter med penger begge veier vurderes.
Bildene er av klokken som selges og tatt av meg i dag.
Komplett med bokser, manual og garantikort.
Sertifikatet er fra sent 2008 fra utenlandsk AD.
Ingen MVA-dokumentasjon.
Klokken er i svært pen stand.
Lette bruksmerker på kasse og foldespenne dersom du leter, men ingen dype riper, hakk eller sår som ikke kan poleres bort dersom man ønsker det.
Originalremmen er slitt og bør byttes.
Jeg legger ved to helt nye og ubrukte skinnremmer med alligatormønster, en sort med brune sting & en grå. Klokken bærer en god del mindre enn målene skulle tilsi, trolig pga. stepped urkasse/ bezel, samt tynne lugs.
El Primero-verket har full gangreserve (50 timer, holder tiden uten avvik. Chronographen starter, stopper og nullstiller perfekt.
Servicehistorikken er ukjent, men ingen indikasjon på at klokken har servicebehov.
Videoreview av klokken her:
Klokken kostet nærmere 90 000,- før den gikk ut av produksjon.
Min prisantyding: 36 500,-
Bytter med penger begge veier vurderes.
Bildene er av klokken som selges og tatt av meg i dag.