- Medlem
- 7. mai 2014
Helt ny Zenith Classic Cars med det beryktede el primero verket i en nydelig versjon av rose gull og stål, vurderes solgt!
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Uret er helt nytt, kun tatt av plast og prøvd på håndledd. Et lite impulskjøp i sommer som nå må gå for å finansiere annen hobby..
Det nydeligste uret som har vært i mitt eie, en fantastisk skive og med detaljer i rose gull. En flott, tykk brun skinnreim i racing design er prikken over i’en.
Dokumentasjon og historikk:
Kjøpt nytt av med fra Jomashop i sommer i forbindelse med en god kampanje. Mva betalt.
Øvrig informasjon:
Kan være aktuelt med bytter ned. Men minimum 15000kr min vei. Bør være relativt lett omsettelig og gunstig priset. Trenger som sagt å frigjøre kapital.
Sted:
Oslo, Torshov
Pris 45 000kr
Mange GG referanser og skal fortsette med det.
Pm eller SMS: 9240 nitten 79.
Lasse
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Uret er helt nytt, kun tatt av plast og prøvd på håndledd. Et lite impulskjøp i sommer som nå må gå for å finansiere annen hobby..
Det nydeligste uret som har vært i mitt eie, en fantastisk skive og med detaljer i rose gull. En flott, tykk brun skinnreim i racing design er prikken over i’en.
Dokumentasjon og historikk:
Kjøpt nytt av med fra Jomashop i sommer i forbindelse med en god kampanje. Mva betalt.
Øvrig informasjon:
Kan være aktuelt med bytter ned. Men minimum 15000kr min vei. Bør være relativt lett omsettelig og gunstig priset. Trenger som sagt å frigjøre kapital.
Sted:
Oslo, Torshov
Pris 45 000kr
Mange GG referanser og skal fortsette med det.
Pm eller SMS: 9240 nitten 79.
Lasse
Redigert: