Hei.
2013 mod Zenith New Vintage 1969 El Primero
Da er det dags for en unboxing av en klokken jeg har fulgt tett siden lansering i 2009 vedrørende Zenith sitt 40 års jub for denne modellen.
Dette er en klokke med "rar" kasse, retro look og vintage preg......Størrelsen på klokken er 40mm uten krone,men oppleves større pga kasseshapen og de digre lugsene.
Som dere ser (litt vanskelig og fange på bilde) er det de tre subdialene i sølv,grå og blå. De er også trekt ned i kassen for og skape litt liv og dybde i skiven.
Datovinduet er skåret i fasetter,-samt sjarmerende usymetrisk.
Prikken over ien blir for meg den røde sekundviseren for stoppeklokken,med den klumpete lum-dotten som flyr rundt på ordre fra operatør "Timebandit"
Urverket er El primero og en veiviser i urverden
Liker klokker med litt rariteter,samt et stykke unna mainstream.
Koz dere med noen bilder....
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Takk for titten.
Mvh
Timebandit
2013 mod Zenith New Vintage 1969 El Primero
Da er det dags for en unboxing av en klokken jeg har fulgt tett siden lansering i 2009 vedrørende Zenith sitt 40 års jub for denne modellen.
Dette er en klokke med "rar" kasse, retro look og vintage preg......Størrelsen på klokken er 40mm uten krone,men oppleves større pga kasseshapen og de digre lugsene.
Som dere ser (litt vanskelig og fange på bilde) er det de tre subdialene i sølv,grå og blå. De er også trekt ned i kassen for og skape litt liv og dybde i skiven.
Datovinduet er skåret i fasetter,-samt sjarmerende usymetrisk.
Prikken over ien blir for meg den røde sekundviseren for stoppeklokken,med den klumpete lum-dotten som flyr rundt på ordre fra operatør "Timebandit"
Urverket er El primero og en veiviser i urverden
Liker klokker med litt rariteter,samt et stykke unna mainstream.
Koz dere med noen bilder....
Takk for titten.
Mvh
Timebandit
Redigert: