Zenith`s klokker:)

Medlem
21. juli 2010
Sted
OSLO
Har nettop investert i en lekker SC Anchor klokkeboks på hele 3.5 kg samt en Rolex GMT-Master II til samlinga mi:)

SC ANCHOR:
IMG_0101.jpg

IMG_0107.jpg

Nettopp fått siste bestilte klokke. En Hamilton Khaki Field 38mm. Nydelig byggekvalitet til en utrolig rimelig penge:
IMG_0106.jpg

Mine kjære Rolex Explorer og Maurice Lacroix Pontos Petite Seconde
IMG_0105.jpg

Flaggskipene i samlinga: Rolex GMT Master II og Rolex Explorer
IMG_0104.jpg

Og høykvalitets pusseklut fra Horosafe. hehe:)

Flott samling og boks du har der :cool:
Dine to Rolexer snakker til meg, men de er pene de andre to også!

Flott samling! Men du mangler en Zenith ser det ut som ;)

Takk for gratulasjonene, alle sammen. Ja, en Zenith er absolutt et merke som før eller senere skal ned i boksen men vurderer først en IWC MARK XVI. Også en Rolex Datejust ville tatt seg ut i boksen.

Flott samling og boks.

Takk for gratulasjonene, alle sammen. Ja, en Zenith er absolutt et merke som før eller senere skal ned i boksen men vurderer først en IWC MARK XVI. Også en Rolex Datejust ville tatt seg ut i boksen.

Gode valg. En DJ gir deg muligheten for lys skive og variasjonen det gir.

Flott samling og boks.

Gode valg. En DJ gir deg muligheten for lys skive og variasjonen det gir.

Den dagen jeg investerer i en DateJust skal skiva være blå og dato-disken rød:) DET er perfekt kombinasjon, spør du meg:)

Boksen ser veldig bra ut i høy kvalitet.. Flott samling, liker spesielt gmt'en. Jeg mener det er verdens mest elegante sportsklokke etter Nautilus og RO.

Boksen ser veldig bra ut i høy kvalitet.. Flott samling, liker spesielt gmt'en. Jeg mener det er verdens mest elegante sportsklokke etter Nautilus og RO.

GMT`en er et nydelig stykke ur men Explorer`n er hakket penere synes jeg. Derfor frister det med en Datejust :)