Zenith`s Samling:)

Medlem
21. juli 2010
Sted
OSLO
379850_10150356100651710_714741709_8551031_1458141024_n.jpg

Vil bare vise frem den lille samlinga mi jeg startet i 2006 mens jeg gikk på Urmakerskolen på Kongsberg.
Klokke nr.1 fra venstre er en Maurice Lacroix Miros Diver på lærrem, nr.2 er en ML Pontos Date med stållenke, nr.3 er ML PONTOS PETITE SECONDE og nr.4 er en Rolex Explorer 36mm V-serie:)

Skal ha en Rolex Datejust med blå urskive etterhvert og kansje en Omega Speedmaster. Tiden vil vise:)

Flott samling, morsomt at noen fokuserer på litt andre merker også.

Tror Maurice Lacroix Miros Diver hadde gjort seg veldig bra på gummirem.

Det er pent, Zenith! Spennende samling! Vil gjerne ha flere og bedre bilder av "babyene" dine om du kan :D

Liker Maurice Lacroix, og spesielt Maurice Lacroix Miros Diver. Kjempefin.

Flott samling, morsomt at noen fokuserer på litt andre merker også.

Tror Maurice Lacroix Miros Diver hadde gjort seg veldig bra på gummirem.

Jo, den hadde tatt seg bra ut med gummirem og den ser meget bra ut med stållenka som tilhører. Grunnen til at jeg har satt på ei lærrem (original ML) er at jeg ble totalt betatt av nye Zenith Stratos jeg så i et blad. Denne hadde lærrem i kombinasjon med bezelring som et dykkerur. Eneste som mangler for at dette stuntet skulle bli perfekt er endlinks som kombineres med lærreima ala Rolex Daytona på lærrem. Da jeg ikke dykker synes jeg lærreima ble råflott:)

Liker Maurice Lacroix, og spesielt Maurice Lacroix Miros Diver. Kjempefin.

Maurice Lacroix er et råflott merke som på kort tid (siden 1975) har blitt et meget respektert og kjent merke. I tillegg til div. manufaktur-verk lager de også klokker for de med en fornuftig årsintekt. Samtlige klokker fra ML kommer med In-House-produsert urkasse og på standardverkene fra enten Sellita eller ETA leveres Top-Grade-versjonen som standard. Et merke med utsøkt kvalitet.
Jeg har 3 stk ML i samlinga og jeg har neppe handlet min siste ML:)