Georg Jensen inviterer deg til å ta del i en helt ny interaktiv opplevelse for juleshopping.
Julefeiringen nærmer seg med stormskritt, og forberedelsene med julegaver er for enkelte kanskje allerede godt i gang. De fleste av oss føler allikevel en usikkerhet når vi skal gi bort en gave – klarer vi å gjøre mottakeren overrasket eller begeistret?
Danske Georg Jensens «The Gift of Giving» er en spennende interaktiv kampanje som, som oppfordrer alle til å bruke tid på å finne ideer til den perfekte gaven.
Ved å gå inn på giving.georgjensen.com, inviteres du inn i en engasjerende digital opplevelse i Georg Jensen sitt «Gift of Giving-univers». Her kan du aktivere din smarttelefon som fjernkontroll, og gis dermed muligheten til å legge til produkter i en ønskeliste samtidig som du tar del i de inspirerende gaveutvekslingsscenene.
Du presenteres også med tre forskjellige scener, med to ulike spennende avslutninger. Hvilken velger du?
Georg Jensens «The Gift of Giving» kan oppleves ved å gå inn på giving.georgjensen.com.