Lar vi oss lure av reklamen? Merkevareeksperten svarer.
«Ikke hør på entusiastene» skrev klokkeentusiast og merkevareekspert Jørgen T. Helland i en bloggpost. Lar vi oss lure av reklamen? Hvem er de beste på reklame i klokkeverdenen? Hvorfor brukes gigantiske summer på celebre ambassadører? Alt og mer i denne episoden av Klokkelandslaget.


Lytt også til: Er det nå du skal selge Rolexen? Med André Nygård
Klokkelandslaget er en ukentlig podcast om klokker presentert av Finansavisen i samarbeid med Tidssonen.
Episoden er også tilgjengelig i full lengde på Klokkelandslagets YouTube-kanal. Abonner på kanalen i dag, så mottar du varsel når en ny video publiseres.
ANNONSE
Har du ris, ros, spørsmål eller innspill? Sving innom Tidssonens diskusjonsforum eller Facebook-gruppe. Du finner oss også på Instagram, @tidssonen, @9nicolai og @harralsen.
Glem heller ikke å abonnere på Klokkelandslaget via din foretrukne plattform, så går du ikke glipp av en eneste episode!