Dagens klokke

Dette er min første post her inne. (Beklager at den blir uvanlig lang)
I god ånd er bildet tatt med mobilkamera da dette var oppfordret i tråden (og strengt tatt eneste alternativ).

Jeg har 3 valg når jeg tar på meg dagens klokke. I dag havner valget på mitt ferskeste tilskudd: I mine øyne en tidløs klassiker!

 
:D
Langs elvepromenaden i Drammen
20150711_151044_zpsozu8dxes.jpg
Au da... Nå fikk jeg lyst på en LV - også.
Viste bildet til kona og hun sa at jeg da måtte ha rødt hår!?
I følge henne:... grønn klokke=rødt hår... hæ...!?
Stemmer dette, har dere rødt hår alle dere som har LV'r ?

(Nei sorry, hører kanskje hjemme i "fylletråden" dette innlegget her, lagt inn etter en lang og slitsom vandring og nå 2 kjappe pils i sola:D)
 
Redigert:
Dette er min første post her inne. (Beklager at den blir uvanlig lang)
I god ånd er bildet tatt med mobilkamera da dette var oppfordret i tråden (og strengt tatt eneste alternativ).

Jeg har 3 valg når jeg tar på meg dagens klokke. I dag havner valget på mitt ferskeste tilskudd: I mine øyne en tidløs klassiker!

Liker første posten din, En stoooor pils og klassikeren over alle på armen. Velkommen :)
 
:D
Au da... Nå fikk jeg lyst på en LV - også.
Viste bildet til kona og hun sa at jeg da måtte ha rødt hår!?
I følge henne:... grønn klokke=rødt hår... hæ...!?
Stemmer dette, har dere rødt hår alle dere som har LV'r ?

(Nei sorry, hører kanskje hjemme i "fylletråden" dette innlegget her, lagt inn etter en lang og slitsom vandring og nå 2 kjappe pils i sola:D)

Hehe :) Ser ikke helt koblingen med rødt hår, men er veldig nysgjerrig på en utbrodering av den påstanden ;)

LV er bare helt magisk i solen! Synes forøvrig den kler min snauklipte skalle godt, lite rødt hår å spore her :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Gin og fettstykket