GTG Trondheim

Jeg rekker ikke starten ihvertfall, var litt sent ute med bookingen på hjemmebane. Får se hvor sent det blir før jeg blir avløst. :(

• Liker
Reaksjoner: Sprocket
Storkoste meg!

Jeg vil rette en takk til alle som møtte opp. Utrolig hyggelige folk, med noen vanvittig fine ur. Jeg fikk dessverre ikke tatt mange bilder.

På vei til GTG.

Eneste bildet jeg tok på GTG. Elendig bilde, men 190 var definitivt et av høydepunktetene for min del. For et ur!

Takk til alle som deltok på GTG i Trondheim. Frister definitivt til gjentagelse. Masse flott ur. Kan nok bli noen relativt dyre senvirkninger av dette møte.

Dessverre fikk jeg ikke tatt noen bilder.

• Liker
Reaksjoner: J.CAT og MrFinale
En hyggelig kveld med fine folk. Odda stilte med opp med drikke og snacks til alle - takk for det :)
Ellers en stor takk til dere alle som hadde anledning til å møte opp med klokker i alle aldersklasser. Her er noen av dem...

En vintage box
IMAG0756_zpssgmxoyyi.jpg

Omegaer i et reimbad
IMAG0755_zpsqrhilexn.jpg

GTG i flott fasiliteter
IMAG0754_zpszvwr6ube.jpg

Rolex'er og en prins
IMAG0753_zpsmaqta4jy.jpg

En liten bukett med Omega...
IMAG0752_zpsf0afqu2r.jpg

...og en PAMilie
IMAG0751_zpsubgyryst.jpg

Assortert utvalg av reimer
IMAG0750_zpsnrewab1o.jpg

Stor takk til @Odda for flott initiativ og lokale! Perfekt til en slik anledning:)
Jeg fikk heller ikke bilda av alle de flotte urene, da praten gikk;)
En flott gjeng med samme nerdete interesse ;)

Fantastisk farge på skiva på denne!

Sapphire vs plexi

Kongen og prinsen

Herlig sommerreim

1950

The PAMily

Bare helt fantastisk!

Utrolig kjipt å ikke rekke dette, må definitivt få istand et nytt gtg om ikke så lenge :)

Det var stor interesse for en GTG og det var mange som ikke hadde anledning denne kvelden. Jeg synes vi kan prøve å få til en ny samling allerede nå. Til denne samlingen stilte både @Odda og jeg rom til disposisjon. Som dere ser av bildene var vi i virkelig flotte lokaler. Hvis Odda ikke har anledning har jeg mulighet til i stille med lokale. Noen som har lyst å tromme sammen en ny GTG?

@J.CAT @topale @MrFinale @Dr. Fiddy @flyback @TomB @s.grønvold @Phenix @hxw @Rikhard @time @jeprex @Loe @jallabert @h2dal @tudor @RELOX @rattytdr @TempusRerumImperator

Flere fra Trondheim og omegn som ikke er tagget?

• Liker
Reaksjoner: Robertd
Ja. Skal følge bedre med i tråden og få satt av tiden. Ser ut til at det blir roligere fremover nå som diverse aktiviteter tar sommerferie.

Redigert: