Hvilken klokke savner du mest?

Tror rett og slett jeg angrer mest på denne. Langt fra den dyreste, men ga en veldig godfølelse.

 
16610LN M-serie
Perfekte subkassen, men fortsatt moderne trekk som RRR-rehut.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale
Tror rett og slett jeg angrer mest på denne. Langt fra den dyreste, men ga en veldig godfølelse.


Enig med deg, @MrMstone. Jeg hadde en "lik" på skinnreim, savnet den ikke så veldig de første ukene, men så kom det. Det er en fantastisk flott klokke.

Mye lekkert fra dere andre også.
Målet var å få frem noe av det man ikke ser daglig og som kan få meg (oss) på andre utenkelige tanker ;)
 
Redigert:
Jeg savner jammen meg min Damasko DA47. Enkel, solid klokke med fantastisk lume som kler det meste av reimer.
Ikke så dyr klokke men sjelden de dukker opp til salgs.
Burde ikke ha solgt denne men det var vel noe annet som fristet...


 
  • Liker
Reaksjoner: Furch
Flippesyken gjorde at min helt latterlig strøkne Speedy røk ut. Never again!

DSC_0310.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Lexluthor og Furch
16279838467_3f95ffc1b7_b.jpg


Denne. Har vært gjennom en lang bytterekke hvor denne til slutt ble en Tudor BB. Ikke nødvendigvis et dårlig bytte, men skulle gjerne hatt begge. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Furch og Grendel
Enig med deg, @MrMstone. Jeg hadde en "lik" med nipple dial, savnet den ikke så veldig de første ukene, men så kom det. Det er en fantastisk flott klokke.

Mye lekkert fra dere andre også.
Målet var å få frem noe av det man ikke ser daglig og som kan få meg (oss) på andre utenkelige tanker ;)

Er det "Rootbeer" du solgte?
 
Hvilken angrer du på å ha solgt?
  • Rolex Date - 15200 - Angret så mye på salget at jeg lekte detektiv, fant den igjen pokkervold i Trøndelag og kjøpte den tilbake.
  • Rolex Submariner - 14060m - Galskap at jeg solgte den første, den jeg har nå skal IKKE selges.
  • Rolex Submariner Date - 116610LV (x2) - Var så imponert av den første jeg hadde at jeg kjøpte en splitter ny, har den ennå.
  • Rolex Submariner Date - 116619LB - Dette er den eneste, som jeg ikke har, men som jeg virkelig savner og har lyst på!

Videre justerer jeg litt på spørsmålet ditt @Rød (ikke for tråden, men for mitt svar): Av alle salgene mine er det få jeg faktisk angrer på å ha solgt iom at de har gjort det mulig å kjøpe noe annet... derfor spør jeg meg selv: Hvilken angrer jeg på at jeg kjøpte (les: kunne latt være å kjøpe den i det hele tatt om jeg visste hva klokken ga meg)? Svaret er disse tre:

  • Jaeger-LeCoultre Master Memovox - 1418430 - Jeg syns denne er for dyr ift hva man får. Flott klokke, men ikke ift pris.
  • Breitling Chronomat 44 B01 rosègull og stål - ALT for harry. Imponerende urverk, lenke og vanntetthet, men ikke min stil.
  • Rolex GMTc Master II SS - 116710LN - Kjedelig live. Flott på bilder.

Utover disse to skulle jeg gjerne beholdt alle som har vært innom, men kan jo ikke si at jeg angret på salgene (ref vridning av spørsmål ovenfor):

  • Rolex Explorer II (42mm) - 216570 (svart og hvit x2)
  • Bulgari Diagono - DG42BSVDCH
  • Rolex GMTc Master II TT - 116713LN (x2)
  • Panerai Luminor - PAM 005
  • Tudor Prince Oysterdate Submariner - 75090
  • Radiomir - PAM 380
  • Rolex Seadweller - 16600
  • Rolex Deepsea Seadweller - 116660
  • Rolex Seadweller 4000 Ceramic - 116600
  • Panerai Radiomir 1938 PAM - 232 SE
  • Tudor Prince Oysterdate Submariner - 79090
  • IWC Portuguese 7 days Automatic - 5001-07
  • Rolex Daytona hvit - 116520 - Har ennå.
  • Rolex Datejust II, grå skive - 116334 - Har ennå.
 
Nei, jeg solgte denne. Ser jeg skrev med nipple dial over, den var uten, sorry.
Likte denne :)
FB4E4028-AB69-49AE-9137-A2D2E5024BA6_zpsozddv59m.jpg
Denne birthyear klokka er den eg angre mest på eg Ikkje kjøpte!
2 muligheter, andre gangen da Tetra solgte. Var ut og inn av nett pga var på fjellet. Då eg kom ned var den OHPF, håpte min Pm var gått gjennom, men desverre :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Har egentlig ikke lyst til å selge noen - men det kommer vel til den dagen at jeg kvitter meg med de som får sjelden armtid....
 
Mitt første skikkelige ur; Rolex GMT Master2 "Fat-lady" 16760, kjøpt nytt av meg hos Bjerke.

Solgte det i et sinnsykt øyeblikk, men kom over det igjen på Finn noen år etter og kjøpte det da tilbake igjen.

Merkelig, men da var "magien" blitt helt borte:( Dette var bare blitt et "gammelt" ur hvor alle feil og mangler, som var blitt påført uret av de 2 som hadde eid det siden jeg solgte det første gang, kun var irriterende.

Solgte det derfor igjen ganske hurtig uten anger, men jeg skulle jo aldri ha solgt det første gangen:(
GMTII_zps0d7a94e6.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: MrMstone og Genta
Mitt første skikkelige ur; Rolex GMT Master2 "Fat-lady" 16760, kjøpt nytt av meg hos Bjerke.

Solgte det i et sinnsykt øyeblikk, men kom over det igjen på Finn noen år etter og kjøpte det da tilbake igjen.

Merkelig, men da var "magien" blitt helt borte:( Dette var bare blitt et "gammelt" ur hvor alle feil og mangler, som var blitt påført uret av de 2 som hadde eid det siden jeg solgte det første gang, kun var irriterende.

Solgte det derfor igjen ganske hurtig uten anger, men jeg skulle jo aldri ha solgt det første gangen:(
GMTII_zps0d7a94e6.jpg

:( :(