marine master

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
5.101
Sted
Bærum
Heisann.

Er det noen som vet om man kan få se og eventuelt kjøpe en marinemaster 300 I Norge? Kanskje de som har GS kan skaffe en slik en...?
 
Den er ikke i sortimentet, så mulighet til å se den i butikk er vel liten, men det fins jo noen her på TS.

Det bør være en mulighet for å bestille, da Seiko har endret seg mye ang. eksport og innenlands marked de siste årene. Send en e-post til Opura (sales@optura.no) og hør, men kommer sikkert på noe over 20k.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321 og Greg
Vi er jo flere som har desse.
Eg har jo den limited varianten. SBDX012.
Held desverre til i Førde på Vestlandet, så vanskleg å vise.

@Hopie @Kohe321 m.fl har sbdx001, og bur kanskje i dine områder.
 
  • Liker
Reaksjoner: Greg
Hei og takk for svar ☺

Blir da oppfølgingsspørsmål... er det noen som har en i Oslo området? Vil bare se om det er noe for meg. Noe jeg tror egentlig...
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Jeg bor i Stavanger, og er på ferie nå at på til. :(

Men @Greg, om du skal kjøpe MM300 så anbefaler jeg sterkt Higuchi-inc istedet for å ordne en egen import via Optura, som sikkert blir ganske dyrt som @Jon Ali sier. Higuchi er AD på Seiko og har lavere priser enn bla. Seiyajapan, og jeg hadde en veldig god kjøpsopplevelse fra dem. Klokken var godt pakket og ble sendt med forsikret ekspress EMS post fra Japan som kom frem til Norge på et par dager. Prisen kom på 1720$ (13500kr) inkludert frakt + 3400kr i moms på postkontor.

Ser forresten at Chino-Watch selger den for 1667$ inkludert frakt nå, dog sier de på siden deres at de ikke sender til "Euro and UK area". Kanskje de kan gjøre et unntak om du sender mail og spør?
 
Takk @Kohe321 skal virkelig vurdere dette. Skal på ferie snart, så spørs om jeg tør å bestille nå, selv om det går fort. Må tenke litt, men jeg har vurdert denne frem og tilbake i et år nå, så spørs om man ikke bare skulle latt det skje. :) :) :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Jeg kjøpte min MM300 gjennom Chino watch, ikke noe problem!:)
Holder til i Fredrikstad btw.


Jeg bor i Stavanger, og er på ferie nå at på til. :(

Men @Greg, om du skal kjøpe MM300 så anbefaler jeg sterkt Higuchi-inc istedet for å ordne en egen import via Optura, som sikkert blir ganske dyrt som @Jon Ali sier. Higuchi er AD på Seiko og har lavere priser enn bla. Seiyajapan, og jeg hadde en veldig god kjøpsopplevelse fra dem. Klokken var godt pakket og ble sendt med forsikret ekspress EMS post fra Japan som kom frem til Norge på et par dager. Prisen kom på 1720$ (13500kr) inkludert frakt + 3400kr i moms på postkontor.

Ser forresten at Chino-Watch selger den for 1667$ inkludert frakt nå, dog sier de på siden deres at de ikke sender til "Euro and UK area". Kanskje de kan gjøre et unntak om du sender mail og spør?
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Jeg bor i Stavanger, og er på ferie nå at på til. :(

Men @Greg, om du skal kjøpe MM300 så anbefaler jeg sterkt Higuchi-inc istedet for å ordne en egen import via Optura, som sikkert blir ganske dyrt som @Jon Ali sier. Higuchi er AD på Seiko og har lavere priser enn bla. Seiyajapan, og jeg hadde en veldig god kjøpsopplevelse fra dem. Klokken var godt pakket og ble sendt med forsikret ekspress EMS post fra Japan som kom frem til Norge på et par dager. Prisen kom på 1720$ (13500kr) inkludert frakt + 3400kr i moms på postkontor.

Ser forresten at Chino-Watch selger den for 1667$ inkludert frakt nå, dog sier de på siden deres at de ikke sender til "Euro and UK area". Kanskje de kan gjøre et unntak om du sender mail og spør?

Kjøpte samme stedet så +1
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321