Solgt Seiko sbdx001 - Marinemaster 300

Medlem
21. okt. 2014
Innlegg
110
Sted
Fredrikstad
Marinemaster søker ny eier! Jeg har blitt vanvittig glad i denne klokka, men andre ur frister. Kjøpt ny av meg 5/5-2015 gjennom AD Chino Watch og momset inn til Norge. Dette er en klokke ment for det Japanske markedet, men det vil vi jo ikke ha noe av.

Jeg mener det er 1 års internasjonal garanti. Alt av bokser, og papirer medfølger, samt lenke og gummireim. Kan også sende med brun zulu skinnreim.

Den har ikke blitt brukt til det den er ment til, nemlig å dykke(se bade). Kun brukt som deskdiver osv.
Selv om den er pent brukt, har den fått noen små merker i glass kl 1 og litt på bezel, men veldig lite synlig. Det er også et lite merke kl 11 i bezel. Minimalt med hairlines på kasse, noe mer på lenke som forøvrig har blitt lite brukt.

Setter salgs og bytteverdi til 12K. Ønsker å bytte oppover i såfall. Rolex 16570 står på ønskelista. Vi blir enige om eventuelt mellomlegg.


Se unboxing tråd her:
http://www.tidssonen.no/forum/threads/sommerklokka-2015-jdm.30766/#post-441973

Litt info:

Model Reference Number: SBDX001
* Movement: 8L35 Automatic 26j, Hack function & Hand winding, 50+ hour power reserve
* Case: One piece stainless steel monocoque case with brushed and polished finishing
* Crown: Screw-down crown
* Bezel: Rotating with anti-reverse spin function - 42mm diameter.
* Crystal: Dual-curved Hardlex with antireflective coating
* Lug Spacing: 20mm
* Diameter: 44 mm (without the crown)
* Thickness: 14.6 mm
* Weight (w/stainless steel bracelet): 210g
* Luminosity: Lumibrite hands and markers
* Water resistence: 300 m water resistance for divers

Bilder av skjønnheten:









 
Redigert: