Solbrilletråden

Persol Typewriter? Jeg synes de er kule. Send meg gjerne en pm om du finner ut at de ikke er det ;)
 
For ett par uker siden i Italia kjøpte jeg disse Maui Jim polariserte solbrillene. Veldig fornøyd med dem og de er mitt MJ par nr to. Har i tillegg Ray Ban og Police. Men disse tar mest nesetid for tiden :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Er jo tross alt på TS hvor armtid har stort fokus, så da ble uttrykket nesetid ganske passende følte jeg :p lol
 
Bruktprisene til Rolex er såpass lyse at man bør investere i et par gode solbriller allerede nå. ;)
 
Randolph Concord i 23k i dag....

RE.jpg
[/URL]
 
Grrr. Jeg som akkurat hadde bestemt meg for at jeg hadde for mange solbrillepar allerede...

Jeg så Wolf of Wallstreet her for en tid tilbake, og med den selvkontrollen jeg har, ble det et par RayBans:cool:


Når mottak av tips/inspirasjon og bestilling smelter sammen til én handling = ingen impulskontroll.

Det var da som s@t@n - komplett Wolf of Wall Street-kit* bestilt fra Komplett. De vil inngå i rotasjon med :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool: andre par solbriller.

#hoarders



* De hadde ikke RB2140 902/57 så da ble det den "originale" Wayfarer i stedet. [/solbrille-OCD]
 
Redigert:
Skal ikke gå off topic, men nesten..
Noen her som har prøvd Bellinger, evt. Blac fra Bellinger?
Hadde et uhell med mine Ray Bans, og er sugen på noe med ramme denne gangen.
Så at min optiker hadde Blac i butikken sist jeg fikk nye glass, men de er såpass dyre at det ble uaktuelt..

Er mest ute etter erfaringer eller synspunkter på deres modeller i karbon fiber.

e33f79ab5135b8e39aa182184faade0efeb6b1850e567d9d94816559eaa8df2b
 
Vil anbefale alle å se 60 Minutes innslaget om Luxottica.
Ser det er flere her inne som sier at man ikke skal kjøpe fra motemerker, og at man skal holde seg til de "skikkelige" produsentene. Vel, sannheten er at så og si alle er laget på samme fabrikk. Ledet av en figur som lett kunne vært en skikkelig Bond-villain.

Jeg ante ikke at det var et monopol på solbriller i verden før jeg så denne videoen, gjorde dere?
Dog er det jo veldig lett å sammenligne med klokkeverden, Swatchgroup osv :)

 
Vil anbefale alle å se 60 Minutes innslaget om Luxottica.
Ser det er flere her inne som sier at man ikke skal kjøpe fra motemerker, og at man skal holde seg til de "skikkelige" produsentene. Vel, sannheten er at så og si alle er laget på samme fabrikk. Ledet av en figur som lett kunne vært en skikkelig Bond-villain.

Jeg ante ikke at det var et monopol på solbriller i verden før jeg så denne videoen, gjorde dere?
Dog er det jo veldig lett å sammenligne med klokkeverden, Swatchgroup osv :)
I tillegg til Luxottica, har du Safilo Group og Marcolin.
 
Garett Leight - Ashland

garrett-leight-ashland-sunglsses-blonde-tortoise-fade.jpg


Jeg er veldig smal mellom øynene, så synes det er vanskelig å finne solbriller som passer. DIGGER disse da, og særlig hvordan verden ser ut i de.