Sommerklokka 2015 - JDM

Medlem
21. okt. 2014
Innlegg
110
Sted
Fredrikstad
Etter lang tids begjær(minst 4 måneder), falt årets sommerklokke på en Japaner. Den landet i dag i Fredrikstad etter en 5 dagers reise fra Tokyo. Det at jeg kaller den en sommerklokke kan vel sies å være noe utilsiktet, men tilfeldigvis er den varme årstiden nært forekommende. Den tåler både å bli brukt, eksponert for sol og salt sjø hele sommeren dersom jeg ønsker det, vil jeg tro.

Noen bilder kanskje?






Dere ser sikkert allerede hva det er...



Jepp, Seiko Prospex Marinemaster sbdx001 !















Av med lenke, og koking av stiv(!) gummirem.



Klokka er like nydelig, sexy, velbygd, fyll inn ønsket adjektiv (heldigvis) som forventet ut fra lang tids sikling over bilder på nett.
 
Grattis med en sinnsykt tøff Seiko! Det gleder meg å se at en asiatisk vind inntar sonen, og da særlig min svakhet Seiko.
 
Grattis med råtøff Seiko. Dette her er skikkelige greier, historie, kvalitet, inhouse etc:) Står høyt på min ønske liste ogaå.
 
Gratulerer !

Dette er en flott klokke - har hatt litt lyst på en selv.
 
Gratulerer, den er magisk! Det er egentlig sånn Sumoen min skulle sett ut, men det får jeg ta i neste liv!
 
Gratulerer med fantastisk Seiko! Kjekt å se flere av denne på sonen, en av mine absolutte favorittklokker. Denne får du garantert mye glede av i årene fremover :)

Remmen blir forresten hundre ganger mer komfortabel etter koketrikset, min trengte to omganger før den bøyen ble perfekt.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: mrkaizer170
Gratulerer med rå Seiko! Ser bedre og bedre ut for hver gang jeg ser den den der modellen gitt... :)