Tilbake til start

Stort grattis. Den ær verkligen flott. Och jag håller med de andra, denna ær den flottaste av de AT du haft!
 
  • Liker
Reaksjoner: Auto
Gratulerer, denne var skikkelig kul! Har fortsatt tilgode å ha en Aquatimer i boksen, men bildet av den har surret rundt i hodet siden jeg første gang Kom over en hos Alf Lie i 2007 eller deromkring.
 
  • Liker
Reaksjoner: Auto
Gratulerer med en fantastisk flott klokke. Og godt å se at den holder seg på sonen med tanke på "the legacy". (Jeg var der :) )
 
  • Liker
Reaksjoner: Auto
Gratulerer så mye, unge mann. Flotteste AT siden sist på 60-tallet. Det kunne selveste Kurt Klaus skrive under på ...

Gratulerer med en kjempeflott IWC :)


... den gangen en noe champagnemarinert bygdetulling ravet rundt på bakrommet hos Alf Lie. Er det samme klokken så har den absolutt sin historie. I tillegg til dens historie som historisk ur.

Denne du aldri selge. Om du da ikke har et uttrykt ønske om å fremstå som minst like dustete som meg. Det eneste som kan forsvare et salg er om du selger den til meg. DA ville vel ringen vært sluttet
 
  • Liker
Reaksjoner: Auto
Gratulerer så mye, unge mann. Flotteste AT siden sist på 60-tallet. Det kunne selveste Kurt Klaus skrive under på ...




... den gangen en noe champagnemarinert bygdetulling ravet rundt på bakrommet hos Alf Lie. Er det samme klokken så har den absolutt sin historie. I tillegg til dens historie som historisk ur.

Denne du aldri selge. Om du da ikke har et uttrykt ønske om å fremstå som minst like dustete som meg. Det eneste som kan forsvare et salg er om du selger den til meg. DA ville vel ringen vært sluttet

This is The Watch! @Minuteman :) En legendarisk klokke som skal tas godt vare på i et trygt hjem! Hvis mot formodning jeg skulle få et lite drypp av flippelyst står du øverst på listen! ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Minuteman
Oj-oj-oj, denne var nydelig. Ellers har AT kostet meg mye, selv om jeg aldri har hatt en. Den fikk
meg til å få fornyet klokkeinteresse, og å gå inn på TS, som ble d y r t.
 
  • Liker
Reaksjoner: Auto