Tudor North Flag

Ikkje sett den i butikk, men så det lå en på Finn til 29k.
Denne var tilnærma ubrukt.

Ingen ide kva veil er, så om det er godt kjøp eller ikkje ingen ide.

Har ikkje sett nokon på sonen endå, så om det blir ventelister er eg dog usikker på.

Liker designet!

Var en annonsefilm som dukket opp et eller annet sted for noen dager, og nå finn annonsen som gjorde meg mer nysgjerrig.. :)

Snakket med han på Bjerke Paleet for noen uker siden. Han kunne fortelle at North Flag hadde solgt med en gang og at det var veldig mange(15 om jeg husker rett) på ventelisten. De viste ikke når de skulle få inn flere..

Snakket med han på Bjerke Paleet for noen uker siden. Han kunne fortelle at North Flag hadde solgt med en gang og at det var veldig mange(15 om jeg husker rett) på ventelisten. De viste ikke når de skulle få inn flere..
Veil pris?
Mye av dette var nok forhåndsordrer, bra likevel.

Var innom Bjerke i Nedre slottsgate for å kikke på butikken, de hadde en inne (og mener jeg også så en i butikken i Karl Johan). Pris ca 31400.

Må innrømme at jeg likte den veldig på hånden også! :)

Savner noen form for hurtig justering av lenke bare. Og som nevnt hadde det vært kult om den kom med andre farger (lime-grønn?) Og kasse andre materialer - titan, keramikk, ripesikker herding og/eller sort...

20151015_150438_zps57blxwxs.jpg

20151015_150545_zpsrugjhkx2.jpg

20151015_150718_zpsrzscr44o.jpg

Det ble forøvrig ikke nevnt noe om ventelister/ventetid, så kan ikke bekrefte eller avkrefte om det er et problem for de som vil kjøpe nå. Men uansett; Løp og kjøp! :)

• Liker
Reaksjoner: BosseSvenson
Fantastisk flott. Har sett etter north flag i utlandet, men ikke kommet over noen butikker som har inne så har ikke fått prøvd den på lanken.

Nå vet jeg ikke om du er permanent i utlandet (eller skulle det være Sørlandet?), men er du i Oslo-området kan du nok se den hos flere Bjerke-forhandlere tipper jeg, eller se på min (som er til salgs). ;)

Neida, er ikke permanent i utlandet. Er for det meste i Kristiansand ja. Askeland her i byen har den ikke inne og er en stund siden jeg har vært i Oslo lengre enn en mellomlanding.

Og tro meg, jeg har suglet på bildene du har i annonsen din. Håper du har den til salgs frem til feriepengene lander på konto ;)

... eller se på min (som er til salgs). ;)

Er nok flere som har studert litt på den der, men siden du har skrevet FS i annonsen har jeg enda ikke vært frekk nok til å komme med bytteforslag:) (Har vel egentlig ikke lyst til å kvitte meg med noe heller så det er litt vanskelig det dero_O)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Kjøpte North Flag hos Urmaker Lian for litt siden. De har fremdeles en i utstillingsvinduet ser jeg. Så hvis du skal til Trondheim noen gagn kan du sjekke den ut der.

Liker den forresten veldig godt. Den er svært lett leselig. Null tull. (Ok da, litt tull med gangreserveviseren. :) )