Tur til Teknisk Museum 11 november 16:30

Du bør nok beregne litt god tid denne dagen. Ellers så kan det være greit å "kjøre på tvers". Husk at det er to veier opp til Museet. Den ene går fra Nydalen og inn. Den andre går over Storo og Grefsen.

8


Helt klart, men å komme seg til en av de to veiene opp er ikke bare bare fra Ring 3 :) Skal nok klare det uansett!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Soleklart raskest å kjøre opp over Grefsen og Kjelsås fra Storokrysset. En del som skal av Ring 3 der, men de fleste skal ned til Storo og Torshov/Sandaker, så det går relativt kjapt å komme seg til høyre opp mot Grefsen og Kjelsås.
 
Soleklart raskest å kjøre opp over Grefsen og Kjelsås fra Storokrysset. En del som skal av Ring 3 der, men de fleste skal ned til Storo og Torshov/Sandaker, så det går relativt kjapt å komme seg til høyre opp mot Grefsen og Kjelsås.
Jeg kjører ring 3 fra Helsfyr til Gaustad hver dag ca kl 16.00, sjeldent at dette er noe problem. Løsningen over Grefsen/Kjelsås er ikke å anbefalle, for da må du stå i en av de 2 garanterte køer på strekningen, for å kunne ta av fra ring 3.
Legg deg i venstre fil helt til Nydalen, så er du der på 15 minutter:)
 
  • Liker
Reaksjoner: MrRambutan
Jeg er med på flott tiltak hvis jeg er i byen. Kan ta med passasjerer fra Helsfyr ca. Kl 16.00.
 
Jeg bumper denne tråden.
Det vil være fint om jeg får sammen et cirka tall på hvor mange vi blir.
 
Jeg bumper denne igjen, da det går med raske skritt mot 11 november.

Som tidligere skrevet, så blir turen til Teknisk Museum 11 november 16:30.
Møt presis! Siden museet stenger klokken 18, er det nødvendig at vi er ute til da!

Vår omviser er David Heuer, som har tung kompetanse innen ur-faget!

Tidssonens medlemmer får gratis adgang!

Jeg kommer til å kjøpe et par flasker vin til vår omviser, så det vil være hyggelig om TS'erne legger 10-20 kroner i den potten.

Vi sees!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: MrRambutan
Bumper denne!
Nå onsdag er det tur til Teknisk Museum sin klokkeutstilling. Da får vi omvisning!

Medlemmer av Tidssonen kommer gratis inn.
Jeg kjøper et par flasker vin til vår omviser. Derfor vil det være hyggelig om dere som kommer legger 10-20 kroner i denne "vin-potten".

Velkommen!

8