Støttes 100%. Alltid brukt Chrome, aldri opplevd at TS går tregt på Chrome.Eller bare ta til fornuften og slett Safari….
Chrome er 10x bedre.
Støttes 100%. Alltid brukt Chrome, aldri opplevd at TS går tregt på Chrome.Eller bare ta til fornuften og slett Safari….
Chrome er 10x bedre.
At TNT/FedEx påstår å ha prøvd å levere en forsendelse og at ingen var tilstede. Blir rimelig forbannet av slike falske påstander
Samme skjedde meg forrige gang også, uvant dårlig service fra DHL som alltid pleier å ringe først. Nå var jeg riktig nok hjemme og bor midt i ingenting, men dog.PostNord, slang lego-leveringen min utenfor døra hjemme mens vi sitter på hytta. Ga beskjed om at den ville bli levert i dag, men ikke mulig å få kontakt for å endre levering og budet bare slang pakken utenfor døra uten å sjekke om noen var hjemme… drittfolk ass…
PostNord, slang lego-leveringen min utenfor døra hjemme mens vi sitter på hytta. Ga beskjed om at den ville bli levert i dag, men ikke mulig å få kontakt for å endre levering og budet bare slang pakken utenfor døra uten å sjekke om noen var hjemme… drittfolk ass…
Sånn føles jeg når jeg prøver å selge noe i landet.
+1. Godt å finne i hvert fall en meningsfelle. Min omgangskrets ser på meg nærmest som en variant av Hannibal Lecter fra Yulin i Kina, fordi jeg ikke liker hunder og ber de la være å ta med bikkja ved besøk til oss. Hunder skal bo ute og trekke sleder - da er de ok.Hund.
I alle former, fasonger og utgaver. De hopper, snuser og sleiker alle veier. Jeg liker ikke hund, æsj!
Ja, de må gjerne være til praktisk bruk som gjeter-, trekk- eller jakthund.+1. Godt å finne i hvert fall en meningsfelle. Min omgangskrets ser på meg nærmest som en variant av Hannibal Lecter og kommer fra Yulin i Kina, fordi jeg ikke liker hunder og ber de la være å ta med bikkja ved besøk til oss. Hunder skal bo ute og trekke sleder - da er de ok.
Jeg har en uvanlig utviklet luktesans* og tåler ikke hundelukt.Hund.
I alle former, fasonger og utgaver. De hopper, snuser og sleiker alle veier. Jeg liker ikke hund, æsj!
‘Ethvert fe er sin eier lik’ er det noe som heter, og det er forstyrrende mange ubrukelige hundeeiere, som ødelegger hundene med mangel på oppdragelse. Så nei, det er ikke hundens feil, men jeg liker ikke hunder noe mer av den grunn.Jeg har i tiår sverget til læresetningen 'Det er ikke hundens feil at eieren er idiot.'
En nabo et sted vi bodde før hadde en bikkje som stadig gikk løst, hvorpå den låret puddinger på plenen vår.
Gjentatte forsøk på å ta dette opp med hundeeier ble avfeid med at den var jo så snill, så, og det var nok ikke hennes hund som dreit i hagen min, neida.
Det bedret seg etter at jeg samlet hundebæsj i et par uker og så avleverte den samlet på trappa hennes.