Stemmer det.Jobbet med litt rens i min ungdom. Du er ikke eneste som har fått sjokk av avfallsvannet.Husholdningen har gått til innkjøp av tekstilrenser, type Bissel spotclean og jeg gikk løs på stoler og sofa. Ble sjokkert over fargen på avfallsvannet, har ikke bilde men en litt grålig kaffe latte beskriver det bra
Hva har hun sagt?? Ble skikkelig nysgjerrig her nå. Sjeldent en statsleder provoserer vanlige folk i den grad.Det kan hun ikke være. Sjeldent jeg blir provosert av andres meninger. Jeg syns hun er 100 % ute å sykle. Helt mista kontakt med verden. Uhøflig og urimelig. Helt enig med @DrDoppler!
Men, på Insta har jeg en venn, eller… jeg følger to stk, Skimore og en annen finsk Sanna: https://www.instagram.com/sannamarin?igsh=MTNxdmNleW9meG9vZg==
Skift til henne så får du både Nato litt glamor.
Tror du blander Sanna Sarromaa med Sanna Marin. Sarromaa blir ALDRI en statsleder!Hva har hun sagt?? Ble skikkelig nysgjerrig her nå. Sjeldent en statsleder provoserer vanlige folk i den grad.
My bad jeg får Google meg opp littTror du blander Sanna Sarromaa med Sanna Marin. Sarromaa blir ALDRI en statsleder!
Feminist og rødstrømpe ja, da er jeg med. Sjarmerende raseMy bad jeg får Google meg opp litt
Viktig å skille på de to Sanna-ene!Det kan hun ikke være. Sjeldent jeg blir provosert av andres meninger. Jeg syns hun er 100 % ute å sykle. Helt mista kontakt med verden. Uhøflig og urimelig. Helt enig med @DrDoppler!
Men, på Insta har jeg en venn, eller… jeg følger to stk, Skimore og en annen finsk Sanna: https://www.instagram.com/sannamarin?igsh=MTNxdmNleW9meG9vZg==
Skift til henne så får du både Nato litt glamor.
Sant. Men hun det ble referert til her er såpass irrelevant at hun teller ikke. Dermed er jeg frikjent for min mixupViktig å skille på de to Sanna-ene!
Bl.a.:
Slår et slag for skammekrok og gjensitting (+)
Lektor og samfunnsdebattant Sanna Sarromaa (44) er lei av å bli kalt inn til rektor og gjemme seg på helsesøsters kontor. Nå har læreren blitt skolevegrer.www.dn.no
Nettopp! Det var vel hele utgangspunktet for hva @DrDoppler ikke liker i hverdagenhun det ble referert til her er såpass irrelevant at hun teller ikke.
Jeg bruker en snarvei til "Nye innlegg" Det skjer det stadig at den ikke virker. (Mobil / Safari)Er det bare meg som opplever at nettsidene til TS er trege/hakker/laster sent? Vært slik lenge. Sitter på mobil i Safari og gjelder både på wifi og mobilnett. @Jon Henrik ?
Jepp, samme.Er det bare meg som opplever at nettsidene til TS er trege/hakker/laster sent? Vært slik lenge. Sitter på mobil i Safari og gjelder både på wifi og mobilnett. @Jon Henrik ?
Safari på iPhone. Er ikke sikker på hvilket nummer, men tror den er halvannet år gammel. Det er kun TS som hakker så vidt jeg har lagt merke til.Hva slags nettleser bruker dere? Kan dere beskrive litt mer detaljert hva som skjer, og hvor ofte?
@Hugo Cabret @Chronodiver @SantaMonica
Hva slags nettleser bruker dere? Kan dere beskrive litt mer detaljert hva som skjer, og hvor ofte?
@Hugo Cabret @Chronodiver @SantaMonica