Bilsnakk

1000005745.png
 
Vurderer å gå ned et par størrelser på sommerhjula.Har conti sport contact idag.
Noen som har noen SUV dekk å anbefale? Som ruller lett og har lette terreng egenskaper?
 
1000011193.jpg


Dette var morro, et utrolig skyv og deilig stivt understell. Morsomt at de har tatt bryet med å lage kunstig motorlyd, spraking i eksos, giring som en manuell sportsbil. Selvfølgelig ikke helt som en illsint 600hk sportsbil, men som et kompromiss er dette en meget morsom familiebil.
 
BMW har flere alternativer til elbil:
1717664650688.png



1717664615717.png


Og flere tilgjengelige 5-serie med både bensin og diesel, så fortvil ikke :D
 
BMW har flere alternativer til elbil:

Og flere tilgjengelige 5-serie med både bensin og diesel, så fortvil ikke :D

Jeg er ingen gode grunner for å velge noe som helst fra denne listen, så lenge BMW lager i4 M50 og i5 M60. Begge er overlegne sine søsken med brenselmotor, med unntak for M3/M4/M5 Competition. Men da er vi i en helt annen prisklasse.
 
  • Liker
Reaksjoner: Agassiz og TomB
Jeg er ingen gode grunner for å velge noe som helst fra denne listen, så lenge BMW lager i4 M50 og i5 M60. Begge er overlegne sine søsken med brenselmotor, med unntak for M3/M4/M5 Competition. Men da er vi i en helt annen prisklasse.
Hvordan er de overlegne de med brenselmotor? Kjøpte selv en ny i4M50 men har nå bytta til bensin så litt nysgjerrig. i4 var en veldig komfortabel bil men altfor, altfor tung. Man kan maskere mye med elektroniske hjelpemidler - men vanskelig å fjerne fysikken helt fra bildet. Den var ikke spesielt leken i svingene...
 
Hvordan er de overlegne de med brenselmotor? Kjøpte selv en ny i4M50 men har nå bytta til bensin så litt nysgjerrig. i4 var en veldig komfortabel bil men altfor, altfor tung. Man kan maskere mye med elektroniske hjelpemidler - men vanskelig å fjerne fysikken helt fra bildet. Den var ikke spesielt leken i svingene...
Har kjørt både i4 M50 og M440i langt, og den elektriske er etter min mening en langt bedre langtursekspress, men jeg kan være enig i at bensinvarianten føles mer leken.