Vis oss din Seiko!

IMG_6052.jpeg
 
Jeg har innsett at en WIS med respekt for seg selv bør ha en Seiko i samlingen. Ihvertfall var det unnskyldning nok til at jeg røk på en SBDC165 Save the Ocean:

1000011807.jpg


Det fine med endeledd som er en halv millimeter for smale er at det blir veldig lett å bytte mellom lenke og rem!

20240609_224120~2.JPG

For å være ærlig er jeg positivt overrasket, både mhp komfort og opplevd kvalitet, om enn ikke for hvor godt den holder tiden.
 
I dag fikk jeg beskjed om å hente min nye Seiko på Tønsberg ur. En butikk med awesome sauce kundeservice.
1000009018.jpg
Ett stk SPB455J1 bare måtte bli med hjem. Bildene av denne er ikke spesielt flatterende i forhold til hvordan den glinser i solen. De aller fleste bilder så ser den gul ut, men den glinser i både gulldetaljer og selve skiven som har grå sunburst. Vanntett til 300, 6r55 movement og dato mellom 4 og 5. Elegant er ettordsbeskrivelsen.

 
I dag fikk jeg beskjed om å hente min nye Seiko på Tønsberg ur. En butikk med awesome sauce kundeservice. Vis vedlegg 372885Ett stk SPB455J1 bare måtte bli med hjem. Bildene av denne er ikke spesielt flatterende i forhold til hvordan den glinser i solen. De aller fleste bilder så ser den gul ut, men den glinser i både gulldetaljer og selve skiven som har grå sunburst. Vanntett til 300, 6r55 movement og dato mellom 4 og 5. Elegant er ettordsbeskrivelsen.

Et meget vakkert armbåndsur. Fikk min spb455 edition på fredag fra Larsen. Den glinser virkelig når den betraktes live.