Hvor hadde de denne inne?Oppdaget at Seiko har lansert nye farger av sin Sports GMT. Da ble det et impulskjøp!
Vis vedlegg 378943
Hvor hadde de denne inne?Oppdaget at Seiko har lansert nye farger av sin Sports GMT. Da ble det et impulskjøp!
Vis vedlegg 378943
Urmakeren i Torgata, Oslo. (Protid)Hvor hadde de denne inne?
Denne var stilig! Hvilken referanse er det?
Ja veldig fornøyd med den! Det er en snzf17, også kalt «Sea Urchin». Har byttet den sorte aluminium bezel inserten med en grønn keramisk, men lurer på om jeg vil ha den tilbake på sort.Denne var stilig! Hvilken referanse er det?
jøss og jøss - på alle måter en virkelig stilfull og harmonisk klokke - gratulerer! ser jo ut som støpt for din arm - innertier! - og for en sjelden gangs skyld har datovinduet både perfekt plassering, form og størrelseHeisveis! Har fått meg en, høvelig, sjelden Seiko, har vært på utkikk etter en slik i fem-seks år, og for halvannen uke siden kom den endelig på håndleddet. Seiko SCVF001 fra 1997, hi-beat urverk (4s15), monocoque titankasse, visere og krone deles med "Red Alpinist" og helt perfekte dimensjoner for meg, 40x46x12mm Vis vedlegg 379266Vis vedlegg 379267Vis vedlegg 379268Vis vedlegg 379269Vis vedlegg 379270
Enighet, er ikke så begeistret for mange av de moderne klokkene Seiko lager, jeg håper de finner tilbake til disse proporsjonenejøss og jøss - på alle måter en virkelig stilfull og harmonisk klokke - gratulerer! ser jo ut som støpt for din arm - innertier! - og for en sjelden gangs skyld har datovinduet både perfekt plassering, form og størrelse
Heisveis! Har fått meg en, høvelig, sjelden Seiko, har vært på utkikk etter en slik i fem-seks år, og for halvannen uke siden kom den endelig på håndleddet. Seiko SCVF001 fra 1997, hi-beat urverk (4s15), monocoque titankasse, visere og krone deles med "Red Alpinist" og helt perfekte dimensjoner for meg, 40x46x12mm
Hvis denne hadde hatt rette batongvisere hadde jeg umiddelbart vært på chrono24 og lett tror jeg...Heisveis! Har fått meg en, høvelig, sjelden Seiko, har vært på utkikk etter en slik i fem-seks år, og for halvannen uke siden kom den endelig på håndleddet. Seiko SCVF001 fra 1997, hi-beat urverk (4s15), monocoque titankasse, visere og krone deles med "Red Alpinist" og helt perfekte dimensjoner for meg, 40x46x12mm Vis vedlegg 379266Vis vedlegg 379267Vis vedlegg 379268Vis vedlegg 379269Vis vedlegg 379270
Stilig, Hvilken modell er det?Denne kjøpte jeg i går for den svimlende sum av 800 kr Meca quartz verket . Vis vedlegg 380226
SSB397P1 er det vel den heterStilig, Hvilken modell er det?