Vis oss din Citizen!

Er det ikke mulig å finne bytteverk på ebukta eller tilsvarende? Ville jo vært rart hvis ikke, all den tid de selger ny utgave.
På CO22 og CO23 er baklokket festet med 5 skruer (? Har ikke min i nærheten nå) og på den moderne JP2000 er det skrubaklokk. Så pakninger etc er forskjellige.
Jeg har funnet et par servicepakker på bukta gjennom årene, men ingen som sender til Norge… dessverre.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
En moroklump fra 1974
20221102_124210.jpg
 
Har/hadde 2 ecodrive.
Hadde ei dykkerklokke i titan.
Ble kassert hos AD.batteri var grisedyrt og var lang lev tid pga corona.
Konas ecodrive ligger i lyset på badet.ligget sånn i flere år.fortsatt død…
 
Herlig! kan jeg få spørre om du har byttet det oppladbare «batteriet» eller om det fortsatt virker, eller virket da du postet.
Tok den frem etter mange år i skuffen og la den i lys. Virket litt, deretter ikke liv. Har nytt orig. batteri som jeg sendte inn sammen med klokka til urmaker for bytte samt service av klokka. Men de fikk ikke tak i deler til servicen fikk jeg beskjed om og returnerte klokka til meg. Antar det er pakninger e.l. de ikke fikk tak i.
 
NJ0180-80X_1.png.thumb.png


Mange spreke nyheter fra Citizen er nå på plass i Tidssonens egen nettbutikk. Om lakserosa Tsuyosa eller kanskje den nye Forza-kolleksjonen virker interessant, er det verdt å sjekke ut hele utvalget! :)