Citizen BM 8081-03E på Vostok lenke og en video fra mannen som fikk meg til å kjøpe denne klokka.
Ja. Ankepunkt liten krone. Gummireim som følger med crap. Fikses lett med isofrane. Til prisen meget triviell. Lett og fin i titan.Fornøyd? Verdt å prøve?
Kronen skal jo betjenes minimalt, så det bør gå bra. Hva er hornbredden?Ja. Ankepunkt liten krone. Gummireim som følger med crap. Fikses lett med isofrane. Til prisen meget triviell. Lett og fin i titan.
20mm. PerfectKronen skal jo betjenes minimalt, så det bør gå bra. Hva er hornbredden?
Min første Citizen, Aqualand Promaster C022 som jeg kjøpte ny i 1994. Vis vedlegg 315131
FRITHJOF E. RASMUSSEN AS (Feras ) opplyser at : "Det er ikke lenger mulig å gjøre service på denne modellen da alle delene er utgått."Noen som anbefaler plass til å ha en service på disse ?
Er det ikke mulig å finne bytteverk på ebukta eller tilsvarende? Ville jo vært rart hvis ikke, all den tid de selger ny utgave.FRITHJOF E. RASMUSSEN AS (Feras ) opplyser at : "Det er ikke lenger mulig å gjøre service på denne modellen da alle delene er utgått."
Jeg fikk ledetråder til et sted i USA som fortsatt tok service på disse, men de igjen tok ikke imot internationale oppdrag....
Finner du et sted som gjør service, og har slitedeler, del det gjerne.
Jeg har byttet batterier på min noen ganger, men nå brukes batteriene så fort at noe er nok galt.
Er det ikke mulig å finne bytteverk på ebukta eller tilsvarende? Ville jo vært rart hvis ikke, all den tid de selger ny utgave.