Sinn Spezialuhren

903 er veldig fin også, men litt for "gammelmann klokke" for meg som identifiserer meg med en 20åring og går med hoodie og joggebukse nesten hver eneste dag ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: seiltid
903 er veldig fin også, men litt for "gammelmann klokke" for meg som identifiserer meg med en 20åring og går med hoodie og joggebukse nesten hver eneste dag ;)
Synes den nye generasjonen med 903 er ganske stilig.

Jeg hadde 206, men til å være en dykkerchrono så var lume alt for dårlig. Bedre lume på seiko tunaen min fra 70tallet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kruttskjegg
Det er mulig det bare er jeg som er rar. Kanskje 103 er minst like "gammelmann klokke" ;)

Er det noen som har erfaring eller tips angående det å handle fra sinn sin nettside kontra norsk ad ?
 
Lekte meg litt. En Uncle Straps BOR-lenke for Seiko Alpinist. Endeleddene satt ikke perfekt, men det ble ikke så verst.

Hva er dommen?

20240613_183924.jpg


20240613_184020.jpg
 
Ser at Sinn har fått nye hjemmesider nå. Var personlig litt fan av den litt "gammeldagse" enkle layouten tidligere, men nå slipper jeg å bytte språk hver gang jeg skal inn der.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kruttskjegg
Ser at Sinn har fått nye hjemmesider nå. Var personlig litt fan av den litt "gammeldagse" enkle layouten tidligere, men nå slipper jeg å bytte språk hver gang jeg skal inn der.
Enig. Skulle nesten hatt et sånt «trykk her for gammel nettside»-valg;) Var veldig sjarmerende den gamle, men en fin oppgradering.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kruttskjegg
556a
Strap-monster.
Dødskul!

Har alt en Explorer ikke har:
- innsyn
- dato
- kul lume
- ripeløs bezel
- crownguard!
- deilig pris

Eneste feilen til Sinn er kvalitet på lås, ellers mest for pengene av alt jeg har hatt.
IMG_7816.jpeg

Kanskje nærmeste jeg kommer egen signatur.
 
Redigert: