Det er rart hvordan smaken modnes og forandrer seg over tid. Når jeg begynte å interessere meg for klokker for et år eller to siden så var Seiko turtle noe av det styggeste jeg kunne se. Nå er det min daily beater
Et merke som også skilte seg ut i negativ forstand var Sinn. Så dørgande kjedelige greier. Jeg skjønte virkelig ikke greien...
Men så begynte jeg å se en del på 103
Herregud så stilig. Jeg er veldig fascinert av gamle fly, og dette designet er jo som å sitte i cockpiten i en av favorittene. Jeg har aldri eid en mekanisk kronograf heller så det hadde vært veldig morsomt å teste.
Men så har jeg blitt sittende å se på youtube, instagram, forskjellige klokkemagasiner osv den siste uken, og jo mere jeg ser, jo mere begynner jeg å like Sinn. Ikke bare 103, men også forskjellige u50 og andre modeller de har.
Så enkelt, solid og kvalitetsbevist dette merket virker! Jeg tror jeg er småforelsket...minst.
Det kan se ut som prisen fra Sinn sin hjemmeside blir omtrent samme pris som å kjøpe det fra forhandler her i Norge? Det ser ut som det er litt flere valg man kan gjøre når man bestiller direkte fra Sinn, så jeg hadde foretrukket det. Og så tror jeg faktisk at jeg vil ha dagene på tysk hvis jeg først skal ha dag-visning også.