S.U.F og Sarpaneva

Du må ikke henge med geipen @chrbir. Dette må da være godt nytt for de som allerede har denne modellen.

Er veldig glad i S.U.F….. men denne modellen synes jeg skuffet litt. Den nye Vetehinen synes jeg derimot ser fortreffelig ut :love:

Edit: Sorry @Matsmet
 
  • Haha
Reaksjoner: Matsmet
Du må ikke henge med geipen @chrbir. Dette må da være godt nytt for de som allerede har denne modellen.

Er veldig glad i S.U.F….. men denne modellen synes jeg skuffet litt. Den nye Vetehinen synes jeg derimot ser fortreffelig ut :love:

Edit: Sorry @Matsmet
Geipen henger fordi noen alltid skal prøve seg - så høye priser tror jeg uansett ikke er realistisk å oppnå. De fleste kjøperne tenker nok heldigvis å beholde sin. :)
 
Kjøpte siste lenke til 180 på lager hos SUF. Bra greier. Litt overraskende at ’farge’ oppleves noe mørkere enn urkassen.


FullSizeRender.jpeg
 
I forbindelse med @sunshine sin kommende 70-årsdag tok jeg han med på et fly til Helsinki for å besøke Sarpaneva.

Vi ble godt mottatt av Hanna og Teemu, og
kan ikke si annet enn at disse to gjorde hele opplevelsen veldig trivelig.
Det var utrolig gøy og interessant å høre om hvordan de arbeider og få se «where the magic happens».

Legger selvfølgelig ved noen bilder.
Vi skulle også hilse fra Hanna og Teemu til alle kjente :)

IMG_1652.jpeg
IMG_1635.jpeg
IMG_1636.jpeg
IMG_1641.jpeg
 
Skal besøke Sarpaneva i høst. Jeg lurer på om månens ansiktsuttrykk representerer den finske "folkesjela", da man kunne sagt "Why so serious?" når man forsøker å forstå hvorfor man valgte et slikt morsk ansikt, fremfor noe mer smilende og lystig (slik mange andre produsenter gjør). Barnelærdommen er jo at månen er en ost eller at "Mannen i månen smiler til deg".
 
Skal besøke Sarpaneva i høst. Jeg lurer på om månens ansiktsuttrykk representerer den finske "folkesjela", da man kunne sagt "Why so serious?" når man forsøker å forstå hvorfor man valgte et slikt morsk ansikt, fremfor noe mer smilende og lystig (slik mange andre produsenter gjør). Barnelærdommen er jo at månen er en ost eller at "Mannen i månen smiler til deg".

Fjeset og uttrykket er inspirert av Stepans eget ansikt :)
 
Skal besøke Sarpaneva i høst. Jeg lurer på om månens ansiktsuttrykk representerer den finske "folkesjela", da man kunne sagt "Why so serious?" når man forsøker å forstå hvorfor man valgte et slikt morsk ansikt, fremfor noe mer smilende og lystig (slik mange andre produsenter gjør). Barnelærdommen er jo at månen er en ost eller at "Mannen i månen smiler til deg".

Et finsk smil, ifølge han selv :)