Geipen henger fordi noen alltid skal prøve seg - så høye priser tror jeg uansett ikke er realistisk å oppnå. De fleste kjøperne tenker nok heldigvis å beholde sin.
Skal besøke Sarpaneva i høst. Jeg lurer på om månens ansiktsuttrykk representerer den finske "folkesjela", da man kunne sagt "Why so serious?" når man forsøker å forstå hvorfor man valgte et slikt morsk ansikt, fremfor noe mer smilende og lystig (slik mange andre produsenter gjør). Barnelærdommen er jo at månen er en ost eller at "Mannen i månen smiler til deg".Ny Supermoon.
Vis vedlegg 377502
Skal besøke Sarpaneva i høst. Jeg lurer på om månens ansiktsuttrykk representerer den finske "folkesjela", da man kunne sagt "Why so serious?" når man forsøker å forstå hvorfor man valgte et slikt morsk ansikt, fremfor noe mer smilende og lystig (slik mange andre produsenter gjør). Barnelærdommen er jo at månen er en ost eller at "Mannen i månen smiler til deg".
Aha. Takk. Makes sense og gir da en ekstra dimensjon til designet.Fjeset og uttrykket er inspirert av Stepans eget ansikt![]()
Stepan sier 'No, it's never been angry'Vis vedlegg 332077
Skal besøke Sarpaneva i høst. Jeg lurer på om månens ansiktsuttrykk representerer den finske "folkesjela", da man kunne sagt "Why so serious?" når man forsøker å forstå hvorfor man valgte et slikt morsk ansikt, fremfor noe mer smilende og lystig (slik mange andre produsenter gjør). Barnelærdommen er jo at månen er en ost eller at "Mannen i månen smiler til deg".