Geipen henger fordi noen alltid skal prøve seg - så høye priser tror jeg uansett ikke er realistisk å oppnå. De fleste kjøperne tenker nok heldigvis å beholde sin.
Skal besøke Sarpaneva i høst. Jeg lurer på om månens ansiktsuttrykk representerer den finske "folkesjela", da man kunne sagt "Why so serious?" når man forsøker å forstå hvorfor man valgte et slikt morsk ansikt, fremfor noe mer smilende og lystig (slik mange andre produsenter gjør). Barnelærdommen er jo at månen er en ost eller at "Mannen i månen smiler til deg".Ny Supermoon.
Vis vedlegg 377502
Skal besøke Sarpaneva i høst. Jeg lurer på om månens ansiktsuttrykk representerer den finske "folkesjela", da man kunne sagt "Why so serious?" når man forsøker å forstå hvorfor man valgte et slikt morsk ansikt, fremfor noe mer smilende og lystig (slik mange andre produsenter gjør). Barnelærdommen er jo at månen er en ost eller at "Mannen i månen smiler til deg".
Aha. Takk. Makes sense og gir da en ekstra dimensjon til designet.Fjeset og uttrykket er inspirert av Stepans eget ansikt
Stepan sier 'No, it's never been angry'Vis vedlegg 332077
Skal besøke Sarpaneva i høst. Jeg lurer på om månens ansiktsuttrykk representerer den finske "folkesjela", da man kunne sagt "Why so serious?" når man forsøker å forstå hvorfor man valgte et slikt morsk ansikt, fremfor noe mer smilende og lystig (slik mange andre produsenter gjør). Barnelærdommen er jo at månen er en ost eller at "Mannen i månen smiler til deg".