det fårn si: heftig nomadisering - kult!
Har satt noen kroner på Sporting i kveld så får håpe du er sannspådd.I Lisboa og følger opp at Sporting sender Porto tilbake nordover uten poeng…
Vis vedlegg 378717
Vis vedlegg 378718
Hazzard spelling er første steg rett i helvette.Har satt noen kroner på Sporting i kveld så får håpe du er sannspådd.
Bedre å spille på sport, enn satse på at det finnes en gud. Sistnevnte gir derimot skyhøye odds...Hazzard spelling er første steg rett i helvette.
Gå med Gud!
En 50-lapp på et par kamper for å krydre kveldskampen på tv føler jeg at skal gå greit å kontrollere. The Reaper tar nok ikke heisen opp så jeg gambler med god samvittighetHazzard spelling er første steg rett i helvette.
Gå med Gud!
Større sjanse for at Sporting tar 3 poeng enn at Gud åpenbarer seg jaBedre å spille på sport, enn satse på at det finnes en gud. Sistnevnte gir derimot skyhøye odds...
Det er ikke mange dagene igjen, dere!Jeg våger meg på å ønske dere god sommer - august er fortsatt ikke over.
Tusen takk for bidragene her i løpet av sommeren!
Jeg har nå fått oppdatert statistikken i trådens første innlegg. Vi har besøkt 106 land, det vil si 54 % av verdens land.
Tidssonens to mest bereiste brukere er uten tvil @SantaMonica og @Klokkegutt. Førstnevnte har hatt en liten ledelse, men i løpet av sommeren har @Klokkegutt såvidt passert @SantaMonica.
Sommerkonkurransen ruller videre, og oppsummering i dag gir foreløpig resultat:
Første del:
Her er det foreløpig delt førsteplass mellom @Klokkegutt (Sri Lanka og Laos) og @slobben (Lichtenstein og Malta).
Andre del:
1. plass: @Klokkegutt (Kina, Thailand, Sri Lanka, Maldivene, Singapore, Malaysia og Laos)
2. plass: @thales (Malaysia, Vietnam og Kina)
3. plass: @slobben (Lichtenstein og Malta)
4. plass: @Lindestad (Hellas), @Hansaeng (Italia), @Anders.Aa (Oman), @SantaMonica (Tyrkia) og @Obelix (Slovakia)
Fortsett å sende inn bilder Det er ikke for sent å oppnå en god plassering i konkurransen.
Siste sjanse i dagJeg våger meg på å ønske dere god sommer - august er fortsatt ikke over.
Tusen takk for bidragene her i løpet av sommeren!
Jeg har nå fått oppdatert statistikken i trådens første innlegg. Vi har besøkt 106 land, det vil si 54 % av verdens land.
Tidssonens to mest bereiste brukere er uten tvil @SantaMonica og @Klokkegutt. Førstnevnte har hatt en liten ledelse, men i løpet av sommeren har @Klokkegutt såvidt passert @SantaMonica.
Sommerkonkurransen ruller videre, og oppsummering i dag gir foreløpig resultat:
Første del:
Her er det foreløpig delt førsteplass mellom @Klokkegutt (Sri Lanka og Laos) og @slobben (Lichtenstein og Malta).
Andre del:
1. plass: @Klokkegutt (Kina, Thailand, Sri Lanka, Maldivene, Singapore, Malaysia og Laos)
2. plass: @thales (Malaysia, Vietnam og Kina)
3. plass: @slobben (Lichtenstein og Malta)
4. plass: @Lindestad (Hellas), @Hansaeng (Italia), @Anders.Aa (Oman), @SantaMonica (Tyrkia) og @Obelix (Slovakia)
Fortsett å sende inn bilder Det er ikke for sent å oppnå en god plassering i konkurransen.