Phnom Penh, Kambodsja rett etter frokost i dag
Phnom Penh, Kambodsja rett etter frokost i dag
Vis vedlegg 367989
Kambodsja er forfriskende. Lavt prisnivå, gode hoteller og fremdeles ikke stappfullt av charterturister hvis du ser bort ifra Angkor Wat (som jeg ville vurdert å styre unna nettopp pga de store turistmassene).Digger denne tråden!
Hva syns du om Kambodsja, @Klokkegutt ?
Vi får kjøre på, selv om jeg ikke kan love så mye spennende fra min side. Går mest i skyttel mellom Oslo og NYC for tiden. Men litt ferieplaner er det alltids, dessverre ingen reiser som bidrar til å øke antall landReisende klokkevenner.
Det er igjen på tiden med en oppsummering. 67 brukere har til nå delt bilder fra totalt 227 utenlandsturer fra 102 ulike land. Dermed har vi klokkebilder fra 52 % av verdens 197 land. Vi er definitivt mest bereiste i Europa der vi har besøkt 76 % av landene, deretter kommer Asia (54 %), Afrika (43 %) og Sør-Amerika (42 %).
Dette er imponerende, men vi stopper ikke der! Våren er utvilsomt tilstede, og sommeren står snart for døren. Tipper mange har planlagt spennende reiser. Jeg mener 60 % av verdens land (altså 118 land) bør være et passende mål ved utgangen av august. Noen som mener vi bør være mer ambisiøse?
Jeg er fristet til dele ut noen nye premier til de som bidrar frem til slutten av august, er det stemning for det?
Jeg er dessverre ikke blant de som reiser for mye, men denne tråden er knallgøy! Artig å se alle slags merkverdige plasser det reises til, enten i arbeid eller fritid.Reisende klokkevenner.
Det er igjen på tiden med en oppsummering. 67 brukere har til nå delt bilder fra totalt 227 utenlandsturer fra 102 ulike land. Dermed har vi klokkebilder fra 52 % av verdens 197 land. Vi er definitivt mest bereiste i Europa der vi har besøkt 76 % av landene, deretter kommer Asia (54 %), Afrika (43 %) og Sør-Amerika (42 %).
Dette er imponerende, men vi stopper ikke der! Våren er utvilsomt tilstede, og sommeren står snart for døren. Tipper mange har planlagt spennende reiser. Jeg mener 60 % av verdens land (altså 118 land) bør være et passende mål ved utgangen av august. Noen som mener vi bør være mer ambisiøse?
Jeg er fristet til dele ut noen nye premier til de som bidrar frem til slutten av august, er det stemning for det?
en spennende by etter mitt hjerte, og tenker særlig på leonardo som var byens motedesigner/influenser gjennom mange viktige år. anbefaler et besøk til massimo alba i via corsico 8 - han bor forøvrig i leonardos gamle villa i milano:
WOW! Matt triple 6. Ikke sett på evigheter (utenom den jeg hadde). Nydelig!