Skjeldent syn i Sarpsborg..
Vis vedlegg 376059
- frakta bilen på henger?Litt diverse fra siste ukes løp i Italia/Frankrike.
Vis vedlegg 379346
Vis vedlegg 379347
Vis vedlegg 379348
Vis vedlegg 379349
Vis vedlegg 379350
- frakta bilen på henger?
- er ''en del'' kilometere ned dit?
- hvor er det?
Gir kun ''liker '' hvor det følger med tekst!
Utrolig kult! Hva slags event var dette?Litt diverse fra siste ukes løp i Italia/Frankrike.
Vis vedlegg 379346
Vis vedlegg 379347
Vis vedlegg 379348
Vis vedlegg 379349
Vis vedlegg 379350
Utrolig kult! Hva slags event var dette?
Ikke alle som har en så bisarr oppfatning av biler som deg vettu.Åpenbart, var det uklart?
Enig - Mercedes er ALDRI en drittbil. Finnes nemlig ikke bedre biler!Jeg ser bare en drittbil på bildet, og det er den som er produsert i drittlandet som heter Russland. For så vidt en artig bil, men det er fortsatt en drittbil.
Man kan like eller ikke like G-wagen og hvordan den fremstår - men en drittbil er det ikke.
Tja, det vet jeg ikke - men Mercedes trumfer i hvert fall Lada. Noe særlig mer politisk ukorrekt enn å kjøre Lada Niva kan jeg ikke tenke meg - kultbil eller ikke.Enig - Mercedes er ALDRI en drittbil. Finnes nemlig ikke bedre biler!
Derav mitt forrige innleggTja, det vet jeg ikke - men Mercedes trumfer i hvert fall Lada. Noe særlig mer politisk ukorrekt enn å kjøre Lada Niva kan jeg ikke tenke meg - kultbil eller ikke.
Ble det handel i dag @Genta? I så fall er det vel lov å spotte seg selv i tråden
Skulle hatt den IWC-klokka i dashbordet, si. Men fin bil. Grattis!